Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-10 10:55
Ik ben van plan binnenkort een Galaxy Note 2 te kopen en ben op 1 klein probleem gestoten - De grootte van de simkaart.

Op dit moment heb ik een Samsung Marvel S5560 (http://www.gsmarena.com/samsung_s5560_marvel-2989.php), waar blijkbaar een mini-sim in zit. In de Galaxy Note 2 zit echter een micro-sim en ik weet niet of dit hetzelfde is met een andere naam of toch echt een andere form factor.

Ik heb al wat gelezen over dat het mogelijk is om de kaart bij te knippen, echter wil ik mijn huidige telefoon als backup houden 'voor het geval dat'. Nu is de vraag of dit mogelijk is of niet, of dat er een of ander adaptertje bestaat om een microsim in een minisim slot te doen (denk van niet maar je weet nooit).

Weet iemand hier het fijne van?

- Excuses als dit in het verkeerde forum staat maar dit topic leek mij hier het beste te passen...

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Als je hem een beetje goed knipt, druk je je micro sim zo in je oude omhulsel van je simkaart. Anders zijn er van die plastic `adapters` te halen. Die zijn wel op veel plekken te kopen.
Of bij je provider ernaar vragen, ik zit bij hi en kreeg er gratis eentje mee.

[ Voor 48% gewijzigd door MLPN op 19-06-2013 10:27 ]

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-10 10:55
Ik zit ook bij Hi. Morgen maar eens even naar de winkel, maar ik denk dat het dan wel goedkomt :)

Dan hoef ik niet een 'backup' abonnement te hebben :P

Dank!

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"