Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik kan hier helaas maar gedeeltelijk antwoord op geven.
We kunnen in ons systeem wel het verschil tussen een review en een preview opgeven. Dat zie je dan in de nieuwslisting terug (Preview: blabla), maar in de URLs blijft het 'reviews' heten. Dat blijft voor verwarring zorgen.
Als het in de nieuwslisting niet goed staat, is dan een fout / onoplettende actie van de redacteur in kwestie. Elk aangemaakt artikel staat in eerste instantie op 'Review', en moet dus worden aangepast. Maar dat die artikelen in het Review-overzicht staan en ook in de URLs 'reviews' worden genoemd, kunnen we dan weer niets aan doen.
We kunnen in ons systeem wel het verschil tussen een review en een preview opgeven. Dat zie je dan in de nieuwslisting terug (Preview: blabla), maar in de URLs blijft het 'reviews' heten. Dat blijft voor verwarring zorgen.
Als het in de nieuwslisting niet goed staat, is dan een fout / onoplettende actie van de redacteur in kwestie. Elk aangemaakt artikel staat in eerste instantie op 'Review', en moet dus worden aangepast. Maar dat die artikelen in het Review-overzicht staan en ook in de URLs 'reviews' worden genoemd, kunnen we dan weer niets aan doen.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Ik begrijp dat de URL relatief vast staat en dat vind ik ook niet erg maar de naamgeving op de frontpage zoals "Preview - E3: The Witcher 3: Wild Hunt - groter en beter dan ooit" was het onderwerp waarom ik het topic startte. Vandaag (en al ja & amen van Paul) was het Mad Max maar van de week was het eerst "Review - De vele gezichten van XBMC" en pas na 40 minuten "Achtergrond - De vele gezichten van XBMC".
En zo uit mijn hoofd was er ook nog iets met een titel tijdens de E3 maar kan even niet meer herinneren welke dat was (of dat ik het goed herinner).
Anyhow, het is meer een reminder van schoenmaker blijf bij je leest
En zo uit mijn hoofd was er ook nog iets met een titel tijdens de E3 maar kan even niet meer herinneren welke dat was (of dat ik het goed herinner).
Anyhow, het is meer een reminder van schoenmaker blijf bij je leest
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Oké. Die naamgeving wordt gevormd op basis van een drop-down menu in ons content-management systeem. In other words: human error.
.
Iets om op te letten, thanks voor de feedback!
Iets om op te letten, thanks voor de feedback!
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)