Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus adapter na waterschade nog betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:

• manmad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-11 10:36
Beste tweakers

Mijn kamer is onderwater gelopen terwijl mijn laptop adapter in het stopcontact zat.

Nu vroeg ik mij af of ik deze laptop adapter nog kan vertrouwen of niet? Hij zat volledig onderwater voor meerdere minuten.

Ik heb hem direct erna op de verwarming gezet voor een week en nu doet hij het gewoon maar ben toch bang dat er ergens een beveiliging of dergelijke kapot zou zijn.

Heeft hier iemand ervaring mee?

Alvast bedankt!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:38
Je laptop hoef je niet bang voor te zijn... Ik zou hem echter wel uit het stopcontact halen als je er niet bent of gaat slapen i.v.m. eventuele kortsluiting/vuur.

• rodebest
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-11 10:07
danslo heeft gelijk.
zolang voor je laptop hoef je niet bang te zijn maar de adapter is nog voor enkele weken onbetrouwbaar.
als hij het over een maand nog doet blijft hij het waarschijnlijk ook nog gewoon doen.
zorg wel dat je de komende maand extra op de adapter let en kijkt of hij niet warmer dan normaal word of dat het lampje (indien die erop zit) nog gewoon brand en niet knippert o.i.d.

en trouwens puur uit nieuwsgierigheid, hoe kan je kamer onderwater lopen?

• manmad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-11 10:36
Bedankt voor de tips! zal ze zeker volgen

@rodebest, door de week woon ik op kot in Leuven. En dit jaar zat ik in de kelder van een gebouw omdat het daar lekker rustig is.

Maar door een verstopping in de afvoer van de keuken is er onder de grond ergens iets fout gegaan en is al het leidingwater in de kelder gelopen terwijl ik weg was.

Dus toen ik terug kwam stond er een centimeter of 3 water in mijn kamer, gelukkig lag enkel mijn adapter op de grond.

Volgend jaar toch maar enkele verdiepingen omhoog gaan ;)