Hallo,
Ik ben van plan een nieuwe game pc te kopen ik heb zelf een systeem samen gesteld en wil graag weten of die goed is. Ik ben van plan hem te kopen bij Afuture en laat hem assembleren duur hun.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, skypen en een beetje internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
- Ik heb een budget van tussen de 900 - 1000 euro ik hoop hiervan een goede game pc te kunnen kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees
specifiek en noem merk en model.
- Ik heb zelf een razer naga muis een Packerd bell toetsenbord en een fullHD 3D scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Eigenlijk alles voor een goede game pc,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nope,
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
-wat ik vooral belangrijk vind is dat die gebruikers klaar moet zijn op het moment dat die geleverd wordt.
- Ik ga niet overclocken
Hier is het systeem dat is op dit moment heb samengesteld;
Zou ik hiermee spellen als battlefield 3, crysis 2, arma3 etc. mee kunnen spelen op genoeg FPS en ultra of high settings?
Mvg,
Ik ben van plan een nieuwe game pc te kopen ik heb zelf een systeem samen gesteld en wil graag weten of die goed is. Ik ben van plan hem te kopen bij Afuture en laat hem assembleren duur hun.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, skypen en een beetje internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
- Ik heb een budget van tussen de 900 - 1000 euro ik hoop hiervan een goede game pc te kunnen kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees
specifiek en noem merk en model.
- Ik heb zelf een razer naga muis een Packerd bell toetsenbord en een fullHD 3D scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Eigenlijk alles voor een goede game pc,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nope,
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
-wat ik vooral belangrijk vind is dat die gebruikers klaar moet zijn op het moment dat die geleverd wordt.
- Ik ga niet overclocken
Hier is het systeem dat is op dit moment heb samengesteld;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 150,50 | € 150,50 |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 52,- | € 52,- |
| 1 | Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB | € 356,30 | € 356,30 |
| 1 | Western Digital Blue Blue WD10EZEX, 1TB | € 55,- | € 55,- |
| 1 | BitFenix Shinobi | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Crucial CT2KIT51264BF160B | € 64,- | € 64,- |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,80 | € 52,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 865,60 | |
Zou ik hiermee spellen als battlefield 3, crysis 2, arma3 etc. mee kunnen spelen op genoeg FPS en ultra of high settings?
Mvg,