HULP nodig bij overzetten

Pagina: 1
Acties:

• grafixcrazy
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-04-2021
hallo,

ik heb een probleem, ik heb vandaag mijn nieuwe grafische kaart binnen gekregen deze:
pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 770 2GB

nu wou ik deze fijn in mijn build gaan zetten en toen kwam ik erachter dat ik met mn domme kop vergeten was om te meten en kwam ik er achter dat de GTX 770 helemaal niet paste |:( .
goed klote dus, nu moet ik dus heel mijn build overzetten in een andere case.
dit wordt de case in waar ik het in over ga zetten:
pricewatch: Fractal Design Define R4 Pearl Black

nu vroeg ik me af of jullie nog wat tips hadden over het overzetten van een build van de ene kast naar de andere, mijn idee was om alles lost te koppelen behalve de koeler/cpu, en daarna mn moederboard overtezetten met de koeler/cpu er nog op en dan de rest er in te schroeven is dit verstandig of kan ik het beter anders aanpakken?

alvast bedankt :)

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Hele mooie case, gaat wel passen ook ;)

Inderdaad alles behalve mobo/cpu/koeler eruit. Dan mobo met koeler e.a. over naar de andere (uiteraard i/o shieldje niet vergeten er eerst weer in te zetten, en natuurlijk de afstandbuises die bij de R4 zitten gebruiken in de nieuwe case). Verder valt er weinig te tippen. Sommige cases, maar in de R4 niet zo relevant, kan een PSU of optical drive wel eens lastig er in te zetten zijn i.c.m. grote cpu koelers, dan kan het nog wel eens fijn zijn om eerst die zaken in de case te bouwen. Maar in de R4 zit de PSU onder in, en de optical kan je van voren er in schuiven, dus geen probleem.

• grafixcrazy
Foritain schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:33:
Hele mooie case, gaat wel passen ook ;)

Inderdaad alles behalve mobo/cpu/koeler eruit. Dan mobo met koeler e.a. over naar de andere (uiteraard i/o shieldje niet vergeten er eerst weer in te zetten, en natuurlijk de afstandbuises die bij de R4 zitten gebruiken in de nieuwe case). Verder valt er weinig te tippen. Sommige cases, maar in de R4 niet zo relevant, kan een PSU of optical drive wel eens lastig er in te zetten zijn i.c.m. grote cpu koelers, dan kan het nog wel eens fijn zijn om eerst die zaken in de case te bouwen. Maar in de R4 zit de PSU onder in, en de optical kan je van voren er in schuiven, dus geen probleem.
hmm denk dat ik mn i/o shieldje niet meer heb is dat een groot probleem ?

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04 11:39
grafixcrazy schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:38:
[...]

hmm denk dat ik mn i/o shieldje niet meer heb is dat een groot probleem ?
Geen probleem. Werkt makkelijk zonder. Maar het staat wel erg lelijk vind ik zelf... Misschien contact opnemen met de fabrikant?

Wat betreft het overzetten: Geen tips, gewoon doen. CPU en Mem kan je gewoon laten zitten...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• grafixcrazy
och heb hem nog wel gwn keep aleen beetje scheef :P

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-04 22:17

Liveshort

Certified Crazy Person

Ik krijg een beetje het idee dat je geen idee hebt waar je mee bezig bent. Dus even afgezien van het overplaatsprobleem: wat is je huidige hardware en weet je zeker dat het een GTX 770 aankan?

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Pagina: 1