Toon posts:

celeron 633 niet hoger dan 790 op 83mhz?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Celeron 633 en een MSI moederbord 6153VA. (specs. http://tw.msi.com.tw/product/main_show.asp )?pro_name=MS-6153VA Mijn celeron wil nou niet hoger dan 791mhzjes. ik heb mijn voltage hoger gezet maar dat helpt niet wat moet ik doen. Mijn kameraad had de celeron op zijn asus Asus P3B-F en kon hem op 910 laten lopen.... Wat moet ik doen om hem hoger te laten lopen?
PLeazze help me....

Verwijderd

Een Celeron 800 kopen, dan is ie nog wat sneller |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Verwijderd

Topicstarter
Eeuhw dit is tweakers.net en nieuwe kopen kost geld en dat heb ik niet (weekend gaan al mijn centjes in zitten)

Verwijderd

Sommige systemen kennen een limiet, laten we zeggen dat jij die nu bereikt hebt :(

Verwijderd

Zorg voor een goede koeler op je processor. Kijk ook naar de instellingen van je geheugen, dit wil de overclock ook nog wel eens tegenhouden (begin met CAS3 en voer het pas op als je stabiel bent). Bedenk ook dat je AGP-snelheid hoger wordt naarmate je de FSB opvoert. Meestal is de divider 2/3, dus met een FSB van 100Mhz loopt je AGP op 66Mhz. Je videokaart moet dit aankunnen. Ook vinden PCI-kaarten het meestal niet OK om meer dan 40Mhz te lopen.

Mijn celly633 loopt keurig op 950Mhz >:) Het kan dus wel. Voltage is wel hoog, maar temperatuur is idle 28 en stressed 37, dus dat gaat nog.

Suc6

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:34

mvds

Totally awesome!

cross-post
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.