Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zakelijke laptop, full hd, €650

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:08
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop die ik voornamelijk zakelijk zal gebruiken. Vooral veel excel (bestanden van 6MB!) en internet. Ik wil in ieder geval een full-hd scherm.

Hij zal ook regelmatig onderweg gebruikt worden, waardoor accuduur erg van belang is. Het liefst minimaal 4+ uur zonder opladen.

Mijn eerste idee lijkt me de 15R SE. Veel geheugen, goede resolutie etc, maar hier lees ik regelmatig dat de accuduur tegenvalt. Wat is tegenvallen? Zijn er nog goede alternatieven in deze prijsklasse? Evt. is 1600x900 een optie, maar liever niet. Is het nuttig om te wachten op Haswell? Ik wil binnen 3 maanden toch echt wel mijn laptop hebben.

• dejoma
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-08-2022
Ik ben zelf eigenlijk ook op zoek naar een laptop die een resolutie van 1920x1080 én een goede accuduur heeft. Ik wacht nog op de haswell processoren aangezien de accuduur dan langer wordt (denk ik). En verder heb ik nog niets wat aan mijn eisen voldoet in jouw prijsklasse voorbij zien komen :( (P.S. ik heb wel nog één eis dat de laptop < 2kg moet zijn dus dat maakt het nog wat lastiger).

• BioHzRd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-04 09:41
neem 15R SE met de grotere batterij...

Verwijderd

Paultje3181 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:39:
Mijn eerste idee lijkt me de 15R SE. Veel geheugen, goede resolutie etc, maar hier lees ik regelmatig dat de accuduur tegenvalt. Wat is tegenvallen?
Uur of 3. De asus concurrent ( ~€120 duurder ) doet het zeker 50% langer.
Zijn er nog goede alternatieven in deze prijsklasse?
Nee. enkel de duurdere Asus N56. Verder is er niets.
BioHzRd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:40:
neem 15R SE met de grotere batterij...
Die grotere batterij bestaat niet (of meer specifiek, ik heb na een jaar nog steeds geen bevestiging dat een latitude accu er in past, die zijn 2x zo groot)

Maar als je een langere accuduur wilt.. neem dan wat anders. Mijn 2e-hands latitude E6520 was goedkoper dan de inspiron en heeft grofweg een 3x zo lange accuduur en op de grafische kaart na vrijwel identieke specs.

• Paultje3181
Dit is toch geen Full HD?

Verwijderd

Jawel, optioneel. Specs zie sig.

• Paultje3181
Ok, ik zie het inderdaad. Maar hoe kom je dan aan het budget? Bij mij is die 2300 euro... En zoveel korting zal Dell niet geven lijkt me... Dan moet ik dus tweedehands kopen?

Verwijderd

Ik had die van mij van marktplaats afgehaald. Er staat er regelmatig eentje met i5 en 1080p voor rond de 500. Feit blijft gewoon dat er binnen jouw budget behalve de inspiron niets fatsoenlijks nieuw te vinden is met 1080p.
Pagina: 1