Beste Tweakers,
Ik ben mijn broertje aan het helpen die binnenkort gaat studeren met het uitzoeken van een nieuwe laptop. Nu vraag ik me af of jullie mij feedback kunnen geven over mijn selectie.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Hij wil er graag een beetje mee kunnen gamen en filmpjes kijken, verder office enz.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Hij wil er zelf eigenlijk 600 euro aan uitgeven maar ik denk dat 800 een beter budget is.
Eisen: Full HD scherm, goede grafische kaart
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Gewicht is niet relevant en hij wil graag een 17 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik houd het zelf liever bij de bekende kwaliteitsmerken en dus bijvoorbeeld liever geen Acer.
Mijn selectie:
Deze is precies 600 euro dus dat zou mijn broertje blij maken. Wel een Acer dus daar heb ik zelf minder vertrouwen in... Daarom heb ik het budget wat verhoogd en verder gekeken.
Behoorlijk wat duurder maar wel betere kwaliteit.
Over de Asus N serie heb ik meerdere goede dingen gehoord en deze heeft dan ook mijn voorkeur uit dit rijtje. Nog een optie zou de Dell Inspiron 17R SE maar ik hoorde dat de Asus N serie beter zou zijn.
Kom maar op met de kritiek/feedback
Ik ben mijn broertje aan het helpen die binnenkort gaat studeren met het uitzoeken van een nieuwe laptop. Nu vraag ik me af of jullie mij feedback kunnen geven over mijn selectie.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Hij wil er graag een beetje mee kunnen gamen en filmpjes kijken, verder office enz.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Hij wil er zelf eigenlijk 600 euro aan uitgeven maar ik denk dat 800 een beter budget is.
Eisen: Full HD scherm, goede grafische kaart
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Gewicht is niet relevant en hij wil graag een 17 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik houd het zelf liever bij de bekende kwaliteitsmerken en dus bijvoorbeeld liever geen Acer.
Mijn selectie:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer Aspire V3-771G-53216G75Maii | € 599,- | € 599,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 599,- | |
Deze is precies 600 euro dus dat zou mijn broertje blij maken. Wel een Acer dus daar heb ik zelf minder vertrouwen in... Daarom heb ik het budget wat verhoogd en verder gekeken.
| 1 | Sony Vaio SVE1713X1EB | € 799,- | € 799,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 799,- | |
Behoorlijk wat duurder maar wel betere kwaliteit.
| 1 | Asus N76VJ-T4093H | € 794,- | € 794,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 794,- | |
Over de Asus N serie heb ik meerdere goede dingen gehoord en deze heeft dan ook mijn voorkeur uit dit rijtje. Nog een optie zou de Dell Inspiron 17R SE maar ik hoorde dat de Asus N serie beter zou zijn.
Kom maar op met de kritiek/feedback