Toon posts:

Nieuwe videokaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit momenteel met Ati MSI 6950 2gb, ben er best tevreden van maar spellen zoals shogun 2 kan ik niet in ultra spelen daarom overweeg ik een nieuwe kaart voor games als rome total war 2 te spelen op het hoogste niveau.
Omdat die kaart ook een zeer luidruchtig is als ik game zou ik het liefst een videokaart willen die stiller is.

Budget heb ik nog niet omdat ik nog twijfel of die nu echt aan vervangen toe is.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:14
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:36:
Ik zit momenteel met Ati MSI 6950 2gb, ben er best tevreden van maar spellen zoals shogun 2 kan ik niet in ultra spelen daarom overweeg ik een nieuwe kaart voor games als rome total war 2 te spelen op het hoogste niveau.
Omdat die kaart ook een zeer luidruchtig is als ik game zou ik het liefst een videokaart willen die stiller is.

Budget heb ik nog niet omdat ik nog twijfel of die nu echt aan vervangen toe is.
Zoek zelf eens wat benchmarks op o.a. shogun 2.. Vervolgens kijken hoeveel FPS een andere kaart oplevert, prijs opzoeken. En dan kom je volgens mij toch redelijk ver...

Wat heb je zelf al gevonden?

Verwijderd

Topicstarter
R0y. schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:32:
[...]

Zoek zelf eens wat benchmarks op o.a. shogun 2.. Vervolgens kijken hoeveel FPS een andere kaart oplevert, prijs opzoeken. En dan kom je volgens mij toch redelijk ver...

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een gtx 770 msi gaming besteld denk wel dat die goed genoeg is voor rome total war 2 en arma 3

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:14
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:54:
[...]

Ik heb een gtx 770 msi gaming besteld denk wel dat die goed genoeg is voor rome total war 2 en arma 3
Heb je zelf al eens benchmarks op gezocht, die vraag kan dan je zelf ook wel beantwoorden.... Wat meer inzet word hier op prijs gesteld!

Verwijderd

Misschien is het wel je CPU die de vertraging geeft. Welke hardware heb je nog meer?

Verwijderd

Topicstarter
Een i5 2500k die staat manueel rond 4.5 ghz.
Ramgeheugen 8gb van corsair
Moederbord asus

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:28:
Een i5 2500k die staat manueel rond 4.5 ghz.
Ramgeheugen 8gb van corsair
Moederbord asus
Heel apart. Ik speel het spel ook maar dan op triple screen. 6000 x 1080. Ik heb helemaal geen haperingen en alles loopt op Ultra.
Op welke resolutie speel je?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Verwijderd

Topicstarter
1920 x 1080 maar denkt dat het probleem eerder ligt bij de cpu want lees net dat als er 10 000 units op scherm verschijnen het spel begint te haperen en de gpu er niets mee te maken heeft.

Ik weet hoe het bij jou zit maar als ik shogun 2 speel is die kaart zo luidruchtig, het is nog erger dan een stofzuiger.
Pagina: 1