ik ben op zoek naar een televisie voor mijn ouders. Veel snufjes zijn niet zo belangrijk, beeldkwaliteit moet goed zijn maar ook hier stellen ze geen enorm zware eisen aan. Ze willen deze tv ophangen aan een muurbeugel (met zwenkarm). Hij gaat gebruikt worden met Ziggo via CI+. Evt opnemen via USB is wel aardig voor af en toe.
Op basis van o.a. dit forum leek de Samsung UE40EH6030 me wel een goede keuze.
Nadeel is echter het feit dat hij nogal dik is (93mm) en volgens deze site is het paneel wel 100Hz maar wordt voor 2D maar 50Hz gebruikt.
Ik vond tevens de Toshiba 40TL938 en deze tv is dunner, heeft meer smart functies én een 100Hz paneel.
Helaas lees je extreem veel over Samsung maar minder over een merk als Toshiba. Krijg je niet meer bang voor je buck met minder grote merken? Of zie ik wellicht nog een veel betere optie over het hoofd?
Op basis van o.a. dit forum leek de Samsung UE40EH6030 me wel een goede keuze.
Nadeel is echter het feit dat hij nogal dik is (93mm) en volgens deze site is het paneel wel 100Hz maar wordt voor 2D maar 50Hz gebruikt.
Ik vond tevens de Toshiba 40TL938 en deze tv is dunner, heeft meer smart functies én een 100Hz paneel.
Helaas lees je extreem veel over Samsung maar minder over een merk als Toshiba. Krijg je niet meer bang voor je buck met minder grote merken? Of zie ik wellicht nog een veel betere optie over het hoofd?