Ik heb sinds een paar dagen iets raars. De App Store op mijn iMac (2008) met Mountain Lion wil niet opstarten. Het icoon in de dock is veranderd, maar geeft nog wel aan hoeveel updates er zijn. Repareren van permissions levert niks op. Ook heb ik de combo update van 10.8.4 er handmatig opgezet, maar dat lost niks op. Net nog de schijf laten controleren en repareren, maar geen beter resultaat.
Ook nog geprobeerd om via een ander account te starten en vanuit de map Programma's. Maakt geen verschil.
Het lukt niet om een backup terug te zetten of de "defecte" app te verwijderen, dat mag niet met "systeembestanden" ('App Store' kan niet worden gewijzigd of verwijderd, omdat het voor Mac OS X is vereist.)
Wie heeft een idee?
Ook nog geprobeerd om via een ander account te starten en vanuit de map Programma's. Maakt geen verschil.
Het lukt niet om een backup terug te zetten of de "defecte" app te verwijderen, dat mag niet met "systeembestanden" ('App Store' kan niet worden gewijzigd of verwijderd, omdat het voor Mac OS X is vereist.)
Wie heeft een idee?