Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Internet (browser) opeens weg

Pagina: 1
Acties:

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:48
Ik heb sinds een maand of 2 een vreemd probleem:

Ik ben een Youtube-clip aan het bekijken en ik wil een stukje skippen, dus ik klik verder op de balk. Dat kan gewoon prima gaan, maar dat kan ook fout gaan; het filmpje loopt vast en ik heb helemaal geen internetaccess meer. Althans, niet via de browser.

Afbeeldingslocatie: http://www.imghost.nl/download/ff%281%29.jpg

Skype(videocall), msn, email, of een website pingen via de prompt werkt ondertussen prima, maar naar een website gaan via Firefox, Chrome of IE werkt helemaal niet meer. Internet op een andere computer/telefoon/etc werkt prima.

Wat ik heb geprobeerd:
Browser op de normale manier opnieuw opstarten
Browser via taakbeheer beeindigen en opnieuw opstarten
Internetadapter uit en aan zetten
Flash plugin via taakbeheer beeindigen en browser/Youtube opnieuw opstarten
Antivirus (AVG) tijdelijk uitzetten om te kijken of die misschien iets tegen hield.

Niets werkt, behalve de computer opnieuw opstarten..

Gisteren heb ik geprobeerd de Flash-plugin opnieuw te installeren en dat leek goed te werken. Maar een paar uur later had ik opeens weer geen internet.
Vandaag heb ik Windows geupdate en is het probleem zelfs erger geworden. Ik heb nu niet alleen tijdens het bekijken van een Youtubefilmpje problemen, maar het gebeurt nu ook wanneer ik bijvoorbeeld op Tweakers zit, of op Facebook.

Ik heb geprobeerd wat onnodige processen te beëindigen via taakbeheer, maar niets, behalve de computer opnieuw opstarten, werkt.

:D

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je ook al op malware gecontroleerd? Je zou haast denken dat er een verborgen proxy draait die bij het skippen crasht, of in dit geval, spontaan op een random moment.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• KoffieNT
Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht, thanks :).
Ik heb gisternacht de Malicious Software Tool van Microsoft gedraait (Full scan). Toen hij vanochtend klaar was had ie wat dingen gevonden en verwijderd.
Ik heb daarna nog de uitgebereidste scan van AVG gedraait en daar kwamen nog een stuk of 10 resultaten uit.

Tot nu toe nergens last meer van. Mocht ik alsnog problemen ondervinden, zal ik weer posten :).

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Pak voor de zekerheid nog even MalwareBytes AntiMalware. Die wil nog wel eens wat vinden wat de andere twee niet vinden.

• KoffieNT
Zojuist gedaan, nog 3 results gevonden en verwijderd.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En welke meuk had je nou allemaal op je systeem? Goed voor het archief als een ander 't ook heeft ;).

• KoffieNT
AVG:
Potential Harmful program:
Skodna.BitCoinMiner.DD, C:\Program Files\Internet Explorer\ieutil.exe

Cookies:
XGRILMPA.txt
T12LJLGM.txt
N7OB6AOT.txt
5EEG6O87.txt
CY2U8L8H.txt
SR3TCU7E.txt
PITF9KT8.txt
H1IF7HEW.txt
0V5617B3.txt
ZICIUQVB.txt
D2K3SZC9.txt
7FRKPRKF.txt
WW4RHQ2X.txt
XL7087BT.txt
RDSBZZCL.txt
N1M8OIWH.txt
UHWT9D5Z.txt

MalwareBytes:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/5br31i.jpg

Ik krijg het report van de Malicious software tool van Microsoft nergens gevonden.

Pagina: 1