Hoi allemaal, ik zal mij in het kort even voorstellen, ik ben Rik ik heb vandaag een account aangemaakt, maar ik ben niet geheel nieuw hier. de afgelopen 5 á 6 jaar ben ik hier regelmatig komen kijken, echter heb ik nooit een account aangemaakt. maar nu is het toch zo ver gekomen.
Momenteel bezit ik een computer systeem waarmee ik zo nu en dan game (bf3) dit gaat allemaal best fijn en loopt goed, dit dan niet op de aller hoogste settings.
Mijn plan is om gedurende de zomer een systeem op te bouwen "bf4 ready" en "GTA V ready" dit zijn toch wel de releases die ik er op wil gaan spelen. Misschien ook nog wat overclocken, en af en toe zal ik er een foto op bewerken in photoshop. De rest van de tijd zal ik er muziek op luisteren en films op kijken + browsen.
Mijn vorige setup was compleet in het thema "small" hiervoor heb ik gekozen voor een mini-itx mobo met een kleine behuizing van lian-li hier onder mijn huidige systeem:
Het systeem werkt prima, maar is naar mijn mening niet helemaal 2013 proof.
Zelf wil graag verder gaan met het thema "small" maar dan "the next level".
Hieronder de basis waarop ik mijn build wil maken:
Om de kosten te drukken wil ik de: PSU, SDD en de 2x2TB disks meenemen naar deze build.
Ik zou graag jullie hulp en advies willen bij de aanschaf van:
- NVIDIA GTX 780 kaart
- 16GB memory
- Behuizing
- SSD (mocht er nog ruimte zijn in het budget)
Mijn totale budget zal tussen de 1300 en de 1600 euro zijn. hier kan ik iets van afwijken mocht het preformance wise echt flink verschil gaan maken.
Thanks in advance Ri_k
Momenteel bezit ik een computer systeem waarmee ik zo nu en dan game (bf3) dit gaat allemaal best fijn en loopt goed, dit dan niet op de aller hoogste settings.
Mijn plan is om gedurende de zomer een systeem op te bouwen "bf4 ready" en "GTA V ready" dit zijn toch wel de releases die ik er op wil gaan spelen. Misschien ook nog wat overclocken, en af en toe zal ik er een foto op bewerken in photoshop. De rest van de tijd zal ik er muziek op luisteren en films op kijken + browsen.
Mijn vorige setup was compleet in het thema "small" hiervoor heb ik gekozen voor een mini-itx mobo met een kleine behuizing van lian-li hier onder mijn huidige systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 2600 Boxed | € 287,70 | € 287,70 |
| 1 | Gigabyte GA-H61N-USB3 | € 76,06 | € 76,06 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 560 Ti Superclocked | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F4 EG HD204UI, 2TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Lian Li PC-Q08 Zwart | € 83,- | € 83,- |
| 1 | Samsung Syncmaster S27B750Vs Zwart | € 285,10 | € 285,10 |
| 1 | Logitech Z-5500 Digital | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Microsoft Sidewinder X6 Keyboard | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cyborg R.A.T. 5 matzwart | € 54,- | € 54,- |
| 1 | G.Skill F3-8500CL7D-8GBRL | € 62,35 | € 62,35 |
| 1 | OCZ ModXStream Pro 600W | € 67,84 | € 67,84 |
| 1 | Corsair Force GT 60GB | € 72,89 | € 72,89 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 988,94 | |
Het systeem werkt prima, maar is naar mijn mening niet helemaal 2013 proof.
Zelf wil graag verder gaan met het thema "small" maar dan "the next level".
Hieronder de basis waarop ik mijn build wil maken:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770K Boxed | € 302,- | € 302,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper M5 | € 174,- | € 174,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 476,- | |
Om de kosten te drukken wil ik de: PSU, SDD en de 2x2TB disks meenemen naar deze build.
Ik zou graag jullie hulp en advies willen bij de aanschaf van:
- NVIDIA GTX 780 kaart
- 16GB memory
- Behuizing
- SSD (mocht er nog ruimte zijn in het budget)
Mijn totale budget zal tussen de 1300 en de 1600 euro zijn. hier kan ik iets van afwijken mocht het preformance wise echt flink verschil gaan maken.
Thanks in advance Ri_k
it's all about the F#cking details