Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• steef125
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Hallo, ik heb sinds gisteren een nieuwe telefoon, namelijk de galaxy s3, nou bevalt mij deze uitstekend, en is was er niks mis mee, totdat ik een foto wou maken... Het is namelijk zo, dat hij niet goed scherpsteld, als ik een foto wil maken en ik richt op iets wat achterin staat, wordt hij niet scherp, en soms is dat ook wel is andersom, dan is er iets achterin de foto helemaal scherp, maar voorin blijft hij dan wazig, ik heb al geprobeerd hem op een andere modus te zetten dan autofocus, maar dat maakt geen verschil, ook kan ik op internet bijna tot niks vinden over mensen met hetzelfde probleem,

Dus is dit een fabricage fout, of doe ik gewoon wat verkeerd in de instellingen....?

Alvast bedankt,

• brugman
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:09
Het klinkt eerder als een software fout dan een hardware fout. Is de lens vies? of zit misschien de folie er nog op? Heb je geprobeerd met je vinger op het scherm scherp te stellen op een bepaald deel van de foto? Zijn de video's die je opneemt ook wazig? Staat de camera op het volledige aantal megapixels of staat hij op een lagere stand?

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:20
je weet dat je het focuskader kan verplaatsten door met je vinger op het onderwerp te klikken wat je in focus wilt hebben? Helpt dat?

Hi Ha Hopjesvla

• steef125
brugman schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:14:
Het klinkt eerder als een software fout dan een hardware fout. Is de lens vies? of zit misschien de folie er nog op? Heb je geprobeerd met je vinger op het scherm scherp te stellen op een bepaald deel van de foto? Zijn de video's die je opneemt ook wazig? Staat de camera op het volledige aantal megapixels of staat hij op een lagere stand?
De video's zijn niet wazig nee, ook zit het folie er niet meer op, en als ik op een bepaald punt van de foto tik dan gebeurt er niets anders dan een vierkant kadertje die rood of groen wordt, en ik heb hem op 8 MP staan,

• steef125
Hopjesvla79 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:15:
je weet dat je het focuskader kan verplaatsten door met je vinger op het onderwerp te klikken wat je in focus wilt hebben? Helpt dat?
Nee dat werkt niet,

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-11 13:24

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

nm, ander probleem zie ik al.

[ Voor 92% gewijzigd door Tjebakka op 17-06-2013 19:48 ]

If it aint fixed, it's broken.

• JDG46
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-01 00:37
De camera van mijn toestel is ook stuk geweest en werd hersteld in garantie.

JackDG

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:04
JDG46 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 00:57:
De camera van mijn toestel is ook stuk geweest en werd hersteld in garantie.

JackDG
Okay man d:)b

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1