Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

office 2010 /2013

Pagina: 1
Acties:
  • 383 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil office 2010.13 installeren , maar hij geeft steeds de foutmelding 1713 aan, hoe kan dat en wat moet ik daar aan doen?

bedankt. alvast.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 22:10

DarkSide

theres no place like ::1

Je zou even kunnen googlen op error 1713 en office 2010 / 2013?

Dan kom je al wat links en oplossingen tegen.

(anders alvast aangeven wat je zelf al gedaan hebt om het probleem te verhelpen. Dit scheelt een hoop onnodige reacties en toont ook inzet van jouw kant)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Er staat dat ik de dingen van versie 32 moet weghalen, heb er al verschillende weggehaald, maar in het confrigratie scherm weet ik niet welke ik van microsoft moet weghalen.

Verwijderd

Topicstarter
DarkSide schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:48:
Je zou even kunnen googlen op error 1713 en office 2010 / 2013?

Dan kom je al wat links en oplossingen tegen.

(anders alvast aangeven wat je zelf al gedaan hebt om het probleem te verhelpen. Dit scheelt een hoop onnodige reacties en toont ook inzet van jouw kant)
Als je het zelf niet weet zeg dat dan.

• DarkSide

DarkSide

Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:20:
[...]

Ik weet het niet.
Maar ik zie echt heel veel oplossingen op internet met deze melding.
Als ik ze kan vinden. Dan kan jij dat ook.
Daarbij wordt er van een TS verwacht dat hij ook wat inzet toont door bv al aan te geven wat hij allemaal al gedaan heeft. En niet zomaar een vraag 'dumpen' op GOT.

Je OP laat weinig zien dat je er echt mee bezig bent geweest. En zelfs niet eens de moeite hebt genomen om even te googlen of dit een probleem is wat vaker voorkomt (wat dus het geval is)
En al niet een aantal van die oplossingen geprobeerd hebt.

suc6 met het vinden van de oplossing

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel , ten eerste ben ik geen hij, maar het is zag ik een copie , dus die zal niet pakken.

Heb genoeg gezocht maar helaas, tis niet anders.

• DarkSide

DarkSide

Excuses ga er bijna standaard vanuit dat we met een Hij te maken hebben.
Het kan idd ook aan een slechte kopie leggen.

Maar het register aanpassen werkt niet?
YouTube: How to Fix Error 1713

of volgens MS: Installation fails, and you receive an error message when you try to install a 2007 Office suite or program, or an Office 2010 suite or program by double-clicking an .msi file: "Error 1713" or "MSI Error 41"

(ga er vanuit dat je de setup.exe gebruikt en niet een MSI aftrapt)

Verwijderd

Topicstarter
Jouw link pakt bij mij niet. Ja ik gebruik de setup.exe maar denk dat het door die kopie komt.

Die proefversie 365 , die kan ik niet meer nemen, had mij wel geregisteerd maar omdat ik die er af heb gegooid, krijg ik die niet meer.

Zal dan wel een keer een andere kopen , maar deze keer goed opletten dat er een code bij zit.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Lekkere houding :/

Je post hier zonder enige inzet een onelinervraag over een onderwerp dat werkelijk niets met dit subforum (MS Office is geen hardware, laat staan Overige Hardware) en als iemand je tips geeft hoe je jezelf verder kunt helpen geef je ze een grote bek :o

Zo werkt het hier niet. Dicht...

Voor de goede orde:
1) tips voor hoe wel een topic te openen (en hoe te reageren op posts van anderen):
Het algemeen beleid #quickstart

2) aub niet meerdere keren achter elkaar posten. Als je iets wilt toevoegen voordat iemand anders op je post gereageerd heeft, gebruik de "wijzig"-knop.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.