Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen. Mijn naam is Mike, afkomstig uit Den Bosch en ik heb onlangs besloten een nieuwe tv aan te gaan schaffen.
Ik heb geen hele grote huiskamer (8x5.5) met redelijk wat lichtinval (niet direct op het scherm).
Ik hou echter wel van grote tv's maar twijfel welke. Kijkafstand is max. 2.5 meter maar met full HD vind ik dat wel gaaf.
Na veel reviews te hebben gelezen ben ik uitgekomen op de volgende 2:
Panasonic 65ST50
- 65 inch
- Plasma
- Te koop vanaf 1775 euro
Philips 60PFL6008
- Ambilight
- 60 inch
- LED
- Te koop vanaf 1950 euro (excl. -250 euro cashback actie)
Prijs is dus vrijwel identiek en eigenlijk ook mijn max.
Ik vind het design van een Philips wel een pre, bijna geen rand erg slank enz.
Daarnaast is Ambilight een mooie extra. Geen reviews van te vinden.
Daarintegen is de Panasonic nog 5 inch groter. Het design ken ik alleen van foto's maar oogt wat grover met name de plastic rand enz. Echter de tv ook en dat samen met de goede reviews maakt mij aan het twijfelen.
Ik ga het combineren met een Onkyo 616 receiver.
Wat zouden jullie doen??
Gr Mike
Ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen. Mijn naam is Mike, afkomstig uit Den Bosch en ik heb onlangs besloten een nieuwe tv aan te gaan schaffen.
Ik heb geen hele grote huiskamer (8x5.5) met redelijk wat lichtinval (niet direct op het scherm).
Ik hou echter wel van grote tv's maar twijfel welke. Kijkafstand is max. 2.5 meter maar met full HD vind ik dat wel gaaf.
Na veel reviews te hebben gelezen ben ik uitgekomen op de volgende 2:
Panasonic 65ST50
- 65 inch
- Plasma
- Te koop vanaf 1775 euro
Philips 60PFL6008
- Ambilight
- 60 inch
- LED
- Te koop vanaf 1950 euro (excl. -250 euro cashback actie)
Prijs is dus vrijwel identiek en eigenlijk ook mijn max.
Ik vind het design van een Philips wel een pre, bijna geen rand erg slank enz.
Daarnaast is Ambilight een mooie extra. Geen reviews van te vinden.
Daarintegen is de Panasonic nog 5 inch groter. Het design ken ik alleen van foto's maar oogt wat grover met name de plastic rand enz. Echter de tv ook en dat samen met de goede reviews maakt mij aan het twijfelen.
Ik ga het combineren met een Onkyo 616 receiver.
Wat zouden jullie doen??
Gr Mike