Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• maciasty
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-10 11:37
Ik heb enkele weken geleden een Raspberry Pi aangeschaft en consumeer sindsdien vrijwel al mijn media via de TV. Helaas begin ik mij er aan te storen dat mijn 5 jaar oude Samsung HDTV niet bijzonder mooi geluid produceert als ik de ingebouwde boxen gebruik. Voorheen werd deze alleen gebruikt als beeldscherm en kwam al het geluid uit mijn PC.

Ik ben een leek op het gebied van geluidsapparatuur en ben op zoek naar een simpel tweetal stijlvolle boxen die ik naast mijn TV kan zetten om zo fatsoenlijk muziek te luisteren en af en toe films te kijken.

Mijn budget is beperkt dus ik ben op zoek naar een redelijke goedkope oplossing. Als ik onder de 200,- klaar ben is dat mooi meegenomen.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 14:01
En hoe ga je die boxen aansturen dan? Heb je het echt over PC-speakers of ga je met wat meer aan de gang? Anders zal er toch sprake zijn van een soort receiver/versterker om de speakers.te voeden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• maciasty
Senor Sjon schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:49:
En hoe ga je die boxen aansturen dan? Heb je het echt over PC-speakers of ga je met wat meer aan de gang? Anders zal er toch sprake zijn van een soort receiver/versterker om de speakers.te voeden.
Ik ben niet van plan PC speakers te gebruiken. Als ik dan een versterker/receiver nodig heb kan ik daar ook goed advies over gebruiken :)

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Hangt een beetje af van wat je wil,tweakeroplossing is wat knutselen met http://www.samenkopen.net/action_product/263777/933735, ben je snel klaar en heb je een aanvaardbare geluidskwaliteit. Het geld wat je bespaard op versterker kan je in boxen steken, zal je ws meer opleveren.