Ik heb enkele weken geleden een Raspberry Pi aangeschaft en consumeer sindsdien vrijwel al mijn media via de TV. Helaas begin ik mij er aan te storen dat mijn 5 jaar oude Samsung HDTV niet bijzonder mooi geluid produceert als ik de ingebouwde boxen gebruik. Voorheen werd deze alleen gebruikt als beeldscherm en kwam al het geluid uit mijn PC.
Ik ben een leek op het gebied van geluidsapparatuur en ben op zoek naar een simpel tweetal stijlvolle boxen die ik naast mijn TV kan zetten om zo fatsoenlijk muziek te luisteren en af en toe films te kijken.
Mijn budget is beperkt dus ik ben op zoek naar een redelijke goedkope oplossing. Als ik onder de 200,- klaar ben is dat mooi meegenomen.
Ik ben een leek op het gebied van geluidsapparatuur en ben op zoek naar een simpel tweetal stijlvolle boxen die ik naast mijn TV kan zetten om zo fatsoenlijk muziek te luisteren en af en toe films te kijken.
Mijn budget is beperkt dus ik ben op zoek naar een redelijke goedkope oplossing. Als ik onder de 200,- klaar ben is dat mooi meegenomen.