Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Facebook en Twitter voor je webpagina?

Pagina: 1
Acties:

• Ferdinandoh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10 11:01
Hoi!

Ik ben voor stage een website aan het maken en ik wil er Facebook en Twitter feed in implementeren.
Nu heb ik eigenlijk te weinig plek voor twee feeds...
Is er een manier om de feed van Facebook en de feed van Twitter door elkaar te laten lopen?
Ik ben al 3 dagen op zoek naar een oplossing!

Alvast bedankt!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:28

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

je voegt je twitterfeed toe aan je facebook account zodat je tweets daar automatisch verschijnen (https://apps.facebook.com/twitter/) en plaatst dan enkel de facebook-feed

[ Voor 12% gewijzigd door RM-rf op 17-06-2013 14:45 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Bovenstaande is inderdaad een oplossing, een andere manier is om gewoon zelf met behulp van de API's de items op te halen en die te combineren. Dat moet je wel grotendeels zelf gaan schrijven denk ik. De Twitter documentatie is overigens nog wel redelijk voor de API, maar die van Facebook is al wat lastiger.

https://dev.twitter.com/d...et/statuses/user_timeline
https://developers.facebook.com/docs/php/gettingstarted/

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
TheNephilim schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:22:
Dat moet je wel grotendeels zelf gaan schrijven denk ik.
Dan ben je hartstikke gek als je voor zoiets onnozels die API's wil gaan doorgronden. Leuk om eens te doen of mee te spelen, daar niet van, maar er zijn 1001 verschillende implementaties in libraries/modules/whatnots op zowat elk platform bedenkbaar dus ik zou daar eerst eens naar kijken.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

RobIII schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:47:
[...]

Dan ben je hartstikke gek als je voor zoiets onnozels die API's wil gaan doorgronden. Leuk om eens te doen of mee te spelen, daar niet van, maar er zijn 1001 verschillende implementaties in libraries/modules/whatnots op zowat elk platform bedenkbaar dus ik zou daar eerst eens naar kijken.
Dat valt best mee, als je gewoon de standaard voorbeelden van beide API's gebruikt is dat best te doen. Gewoon de laatste berichten ophalen, combineren en sorteren op datum/tijd.

Was zelf genoodzaakt om ook Twitter en Facebook berichten zelf op te halen omdat de standaard widgets en tools niet de juiste opmaak boden. Goed ik had inderdaad kunnen zoeken naar een bestaande tool, maar wilde ook zelf eens kijken hoe dat zit. Middagje werk :9

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

De meeste sites willen per se een twitterfeed omdat het hip is, en statistieken bewijzen vervolgens dat er helemaal 3x niets mee gedaan wordt door bezoekers. En jij wil nu juist het omgekeerde: maarliefst twee feeds terwijl er juist géén plek is.

Als je echt iets te melden hebt, en dat redelijk frequent doet, go your gang. Maar in de meeste gevallen is een feed nutteloze opsmuk.

日本!🎌

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

_Thanatos_ schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:03:
De meeste sites willen per se een twitterfeed omdat het hip is, en statistieken bewijzen vervolgens dat er helemaal 3x niets mee gedaan wordt door bezoekers. En jij wil nu juist het omgekeerde: maarliefst twee feeds terwijl er juist géén plek is.

Als je echt iets te melden hebt, en dat redelijk frequent doet, go your gang. Maar in de meeste gevallen is een feed nutteloze opsmuk.
Eensch! Dat geld overigens niet alleen voor feeds uit sociale media, maar voor alle 'toevoegbare' content op websites. In de hoek 'bedrijven en organisaties' zitten een boel mensen die per se een grote website; met nieuws, blog, fotoalbum en overal een pagina voor, willen. :+

In de praktijk komt er weinig van het vullen van de pagina's en alle nieuws en dergelijke. Wat je dan krijgt is 'laatste nieuwbericht <enkele maanden geleden>' en pagina's waar niets of weinig over te vertellen is.
Pagina: 1