Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Zoeken is inconsistent?

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Als ik zoek in de algemene zoekbox naar (in mijn geval) de tekst "lightroom 5", dan geeft de dropdown de tekst "Geen resultaten gevonden", maar als ik vervolgens op enter druk, dan krijg ik alsnog 706 resultaten. Niet bepaald een klein verschil, maar volgens mij klopt het ook gewoon niet...

Ik zou verwachten dat als de dropdown aangeeft dat er 0 of 1 of 53 of 6000 resultaten zijn, dat dat op de zoekresultatenpagina ook zo is.

日本!🎌

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:12

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Geen idee waarom dat zo is, helaas kunnen wij dat hier niet aanpassen, dus move ik dit topic naar Lieve Devvers

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Glaanie schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:58:
Geen idee waarom dat zo is, helaas kunnen wij dat hier niet aanpassen, dus move ik dit topic naar Lieve Devvers
Dat zou jij in ieder geval wel moeten hebben :P

Dat komt omdat er geen producten in de pricewatch staan die 'lightroom 5' heten... De popup zoekt enkel in de pricewatch.

De resultaatpagina zelf werkt wat anders. Als die ziet dat er geen resultaten zijn, dan pakt ie op de eind-zoekpagina ook nog onze 'unsorted'-database mee... en die zoekt net wat anders, waardoor daar wel hits worden getoond. Overigens ook maar heel weinig met lightroom en 5.

Helaas is die unsorted-database van oudsher nog in een ander systeem, waardoor het niet bepaald triviaal is om dat (duidelijker) te integreren. Zeker niet in die pop-up, waar de snelheid waarmee het allemaal gebeurd ook nog eens cruciaal is.

Ik zie wel wat punten die wel relatief eenvoudig te verbeteren zijn, dus daar maak ik alvast wat interne tickets voor.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:12

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

ACM schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:10:
[...]

Dat zou jij in ieder geval wel moeten hebben :P
[...]
offtopic:
Ik zal voortaan beter opletten op Presentation days O-)