Ik heb mij vorige maand pas aangemeld (nog voor de crash). Toen ik weer eens stoned was moest ik denken aan vroeger en waarom ik mij nog niet eerder heb aangemeld op tweakers, aangezien ik het al een jaar of 3 lees. Mijn naam op het internet was altijd creative of driver. Ik zocht op driver en vond geen posts. Ik ga er dus van uit dat ik driver heb aangemeld. Als ik om mijn ww vraag krijg ik geen reply. Ik zit inmiddels ook bij een andere provider, dit was voorheen creative@bart.nl. Ik heb in al die tijd bij cnv.nl, Match4.nl, klm.nl en freeler.nl gezeten. Wil 1 van jullie mods dit svp nakijken? Als het niet van mij is zit er nu iemand wreed te flippen
Helaas, ik denk niet dat jij ooit dit account hebt geregged. Het emailadres lijkt niet eens op wat jij opgaf. Dus ik denk dat het weer een geval is van: vette pech!
En ook user Creative ben jij niet volgens mij.
Creative ben ik niet, dat weet ik wel zeker. Maar dat ik niet onder driver heb geregistreerd vind ik maar raar. Die gast heb ook geen enkele posts. Heb ik niet een of andere bogus provider ingetypt? Dan kan het wel kloppen dat driver geen posts heeft. Maar ja, zal dan wel mn eigen schuld zijn. Al dat geblow ook. Kweet na 10 minuten al niet meer wat ik heb gedaan. Laat staan of driver wel mijn inlognaam was.
ja, laten we met z'n allen opzoek gaan naar de oudste nick die we hier kunnen vinden en dan vragen of we'm mogen hebben..
Ehhhh...ik kan niet zien hoe oud die is hoor...Op maandag 04 juni 2001 21:27 schreef poohbeer het volgende:
ja, laten we met z'n allen opzoek gaan naar de oudste nick die we hier kunnen vinden en dan vragen of we'm mogen hebben..
Ennuhh minder blowen helpt geen reet, schade is er al
Zo he, ben jij ff stoerOp maandag 04 juni 2001 21:39 schreef Jamez_Joint het volgende:
[..]
Ehhhh...ik kan niet zien hoe oud die is hoor...
Ennuhh minder blowen helpt geen reet, schade is er al
Van welke planeet kom jij nou weerOp maandag 04 juni 2001 21:41 schreef te(X)en het volgende:
[..]
Zo he, ben jij ff stoer
Pagina: 1