Toon posts:

Welk email adres heeft "driver"?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mij vorige maand pas aangemeld (nog voor de crash). Toen ik weer eens stoned was moest ik denken aan vroeger en waarom ik mij nog niet eerder heb aangemeld op tweakers, aangezien ik het al een jaar of 3 lees. Mijn naam op het internet was altijd creative of driver. Ik zocht op driver en vond geen posts. Ik ga er dus van uit dat ik driver heb aangemeld. Als ik om mijn ww vraag krijg ik geen reply. Ik zit inmiddels ook bij een andere provider, dit was voorheen creative@bart.nl. Ik heb in al die tijd bij cnv.nl, Match4.nl, klm.nl en freeler.nl gezeten. Wil 1 van jullie mods dit svp nakijken? Als het niet van mij is zit er nu iemand wreed te flippen :9

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

mvds

Totally awesome!

Helaas, ik denk niet dat jij ooit dit account hebt geregged. Het emailadres lijkt niet eens op wat jij opgaf. Dus ik denk dat het weer een geval is van: vette pech!

Verwijderd

Ehhm, wat wil je nou precies weten?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
En ook user Creative ben jij niet volgens mij.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Creative ben ik niet, dat weet ik wel zeker. Maar dat ik niet onder driver heb geregistreerd vind ik maar raar. Die gast heb ook geen enkele posts. Heb ik niet een of andere bogus provider ingetypt? Dan kan het wel kloppen dat driver geen posts heeft. Maar ja, zal dan wel mn eigen schuld zijn. Al dat geblow ook. Kweet na 10 minuten al niet meer wat ik heb gedaan. Laat staan of driver wel mijn inlognaam was.

Verwijderd

Blow dan minder |:(

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
ja, laten we met z'n allen opzoek gaan naar de oudste nick die we hier kunnen vinden en dan vragen of we'm mogen hebben..

Verwijderd

Is ID 3 niet iets van 'ouwe kaas' of zo? Die wil ik ook wel :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 juni 2001 21:27 schreef poohbeer het volgende:
ja, laten we met z'n allen opzoek gaan naar de oudste nick die we hier kunnen vinden en dan vragen of we'm mogen hebben..
Ehhhh...ik kan niet zien hoe oud die is hoor...

Ennuhh minder blowen helpt geen reet, schade is er al |:(

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Op maandag 04 juni 2001 21:39 schreef Jamez_Joint het volgende:

[..]

Ehhhh...ik kan niet zien hoe oud die is hoor...

Ennuhh minder blowen helpt geen reet, schade is er al |:(
Zo he, ben jij ff stoer :r

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 juni 2001 21:41 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Zo he, ben jij ff stoer :r
Van welke planeet kom jij nou weer :? Ik zie hier absoluut niets stoers staan. Is gewoon een eerlijke reply. Ik stel hier een normale vraag, als je nix zinnigs te zeggen hebt, zeg dan helemaal nix. Ben geen pikkie van 12 ofzo...tsss. Dit is toch voor vragen aan Mods!?!
Pagina: 1