Als een van den eerste in de lage landen der nederlandse Nederlandelijkheid kreeg ik een iPad, de 'oer-tablet'. Ondertussen wordt het tijd voor een opvolger en één ding is duidelijk: ik wil geen iPad meer. Is deze dan zo slecht bevallen? Zeker niet, maar ik ben ondertussen allergisch voor iTunes en ik vind ios toch wat te afgebakend. De allergie is begonnen sinds ik een Galaxy Note II heb, welke ik gewoon met een normaal USB kabeltje aan mijn laptop kan koppelen en bestanden over kan zetten (en gebruiken) zonder dat er conversies en ranzige software als iTunes of Zune voor nodig is. Wat een feest is dat! Iets wat mij heel goed is bevallen aan de iPad is de degelijkheid en betrouwbaarheid. Hij werkt nogsteeds, ik typ er deze tekst mee, ziet er nog goed uit en sinds ik hem heb is hij elke dag gebruikt en gaat hij ook elke dag mee naar werk. Chapeau.
Wat zoek ik nu dan?
Wederom een degelijke en betrouwbare tablet, die zonder gezeur .MKV en .flac bestanden kan afspelen. Ik wil makkelijk onderweg .RAW files kunnen backuppen vanaf SD kaartjes naar een USB hdd en verder lekker een beetje kunnen internetten. Spelletjes zijn niet heel erg belangrijk, maar af en toe een beetje ontspanning kan geen kwaad. En als laatste is een toetsenborddock ook een zeer welkome aanvulling!
Modellen die ik kan bedenken zijn een Asus TF-300 + dock en een Dell XPS 10 + dock. Wie heeft er nog andere suggesties? Mijn richtprijs is +/- €500,-
Bedankt!
Wat zoek ik nu dan?
Wederom een degelijke en betrouwbare tablet, die zonder gezeur .MKV en .flac bestanden kan afspelen. Ik wil makkelijk onderweg .RAW files kunnen backuppen vanaf SD kaartjes naar een USB hdd en verder lekker een beetje kunnen internetten. Spelletjes zijn niet heel erg belangrijk, maar af en toe een beetje ontspanning kan geen kwaad. En als laatste is een toetsenborddock ook een zeer welkome aanvulling!
Modellen die ik kan bedenken zijn een Asus TF-300 + dock en een Dell XPS 10 + dock. Wie heeft er nog andere suggesties? Mijn richtprijs is +/- €500,-
Bedankt!
Some infinities are bigger than others.