• Alfriedel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-12-2025
Hallo, de laatste tijd als ik mijn desktop pc opstart flikkert het beeldscherm gedurende een paar minuten aan/uit (wel vijf).
Daarna blijft hij gewoon aan, het wordt steeds erger d.w.z. de tijd dat hij uit is wordt steeds langer en flitst hij maar een sec.aan en drie/vier sec uit.
Wat kan het zijn? Videokaart ten einde of monitor?

• thescorpi0n
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-02 10:22
Ik had toevallig genoeg een tijd terug precies hetzelfde. Bij het aandoen van het scherm een heel raar geflikker, wat begon als 2 seconden lang, en langzaam steeds langer duurde voordat het weer werkte. Na een tijd duurde het ook bij mij meerdere minuten.

In mijn geval heb ik een nieuw beeldscherm moeten kopen (tenminste, dat heb ik gedaan en het was niet meer zo). Als ik zou moeten gokken, dan is het bij jou ook zo dat je beeldscherm gewoon stuk is.

Als je echter nog ergens een oude of andere monitor hebt staan, kan je die op je computer aansluiten om te kijken of dat iets veranderd.

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-02 10:01
Probeer eerst eens een andere monitor, als het dan nog steeds zo blijft, probeer de videokaart in een andere pc, lukt dit ook niet, dan is je videokaart kapot.

No one is listening until you fart

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
En hoe oud is je monitor? Wat is het type? Al een andere uitgang op je videokaart geprobeerd? (indien mogelijk)

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Post even de specs van je pc, nu is het gokken wat er fout kan zijn.