[bug]Filtering pricewatch kunnen resetten/uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sw3ex
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-10-2021
Ik heb ontdekt dat wanneer men in de pricewatch voor SSD's filtert op bvb cache geheugen de filtering gebeurt, wanneer men de slider terug op nul zet komen echter niet alle schijven terug. (Ik gok enkel degene waarvoor effectief een waarde voor het cachegeheugen is gegeven)
Redelijk vervelend want de enige mannier om terug de rest van de schijven te zien is door de pagina te verlaten en terug te keren.

Mijn thuis is waar mijn Stella staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik heb je titel wat duidelijker gemaakt. Het is inderdaad een probleem dat - in ieder geval bij mij - bekend is, maar waar we nog geen goede invulling voor hebben verzonnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sw3ex
Titel is inderdaad duidelijker zo. Zou het niet met een soort van if test kunnen?
Als er geen waarde is voor cache (en ik neem aan dat het ook zo is met andere filters) betekent 0 alles laten zien. Of in plaats de slider ook tot "alles" laten gaan in plaats van 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

sw3ex schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:05:
Titel is inderdaad duidelijker zo. Zou het niet met een soort van if test kunnen?
Als er geen waarde is voor cache (en ik neem aan dat het ook zo is met andere filters) betekent 0 alles laten zien. Of in plaats de slider ook tot "alles" laten gaan in plaats van 0.
Helaas werkt het niet zo simpel.

Sommige sliders beginnen bijvoorbeeld bij 0 terwijl 0 ook echt een waarde is. Zo'n slider moet je dan dus eigenlijk ook expliciet op 0 kunnen zetten.
Dus we moeten iets verzinnen waarmee we filters - en dan met name de sliders - "uit" kunnen zetten. En het moet dan ook duidelijk zijn dat ze "aan" of "uit" staan, zodat je het ook standaard bij de ongebruikte sliders al kunt zien dat die nog uit staan.

Al met al is dat nog niet zo heel eenvoudig in de behoorlijk krappe ruimte van die filters te verwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sw3ex
ACM schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 08:19:
[...]

Sommige sliders beginnen bijvoorbeeld bij 0 terwijl 0 ook echt een waarde is.
Daarmee dat in plaats van 0 als minimum waarde te zetten (want dat is effectief ook een waarde) je de slider tot een minimum van "Alles" (of NULL) zou kunnen laten gaan niet? Dan neemt de filter niet meer plaats in en is het toch duidelijk voor de user.