Waarde tweede hands Mac Pro 2008

Pagina: 1
Acties:
  • 445 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoyesorno
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-08 10:59
Hallo Tweakers,

Ik heb een Mac Pro uit 2008 met de volgende specs,

Mac Pro 2x 2.8GHz Xeon 8-core / 2Gb / 500Gb / Superdrive / BT / GF 8800 GT 512 (CTO)

Kingston 4GB set, 2x 2048Mb voor Mac Pro (2008)
(800MHz FB-DIMM) KTAMP900K2/4G

Mijn vraag is hoeveel is dit systeem nog waar? Hoeveel kan ik hiervoor vragen als ik deze zou willen verkopen?
Allemaal alvast bedankt :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:42
http://www.tweedehandsmac.nl/ en kijk naar een vergelijkbaar systeem, en check de waarde...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoyesorno
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-08 10:59
simon schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:39:
http://www.tweedehandsmac.nl/ en kijk naar een vergelijkbaar systeem, en check de waarde...
Ik heb hier gekeken, alleen zijn de specs bij dezelfde modellen zeer anders. Degenen die er een beetje op lijken zijn tussen de 700 en de 1200. Ik wil hem aan een kennis verkopen dus ik wil hem niet naaien. Maar ik wil er zelf uiteraard ook wat aan verdienen. Watvoor prijs raad jij mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:13

3DDude

I void warranty's

Is het een goede maat: 800
is het een niet zo goede maat maar meer een vage bekende: 1000
Wat is het probleem precies ? :P

HIj is best wel oud he (5 jaar).. Nou zitten er twee procs in.. maar een nieuwe iMac met een i7 draait daar geloof ik rondjes omheen ;) (Of zit er ook een dik ACD bij?)

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Taxaties doen we niet aan hier op GoT, aangezien je dit makkelijk zelf kunt doen. Kijk op V&A, of websites als marktplaats en tweedehandsmac wat er zowel wordt gevraagd voor dit systeem. Op die manier kun je zien wat een dergelijk systeem ongeveer waard is. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.