Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een MBPro en zoek een beeldscherm met HDMI. Het beeldscherm mag maximaal 32cm hoog zijn.
Het liefst zo 'breed' mogelijk, widescreen.
Budget tot maximaal €200,- echt maximaal dus kom alstublieft niet met een scherm van €250,-

Alvast bedankt! :)

P.S. Ik stuur dit via mijn telefoon, is er een app voor? iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben1985
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-01 21:38

Ben1985

Tatatata!

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen we uiteraard wel een goede aftrap van je... De minimumeisen die we aan je topic stellen:
1. Een duidelijke titel, waarin je het soort component aangeeft
2. Antwoord in je openingspost op de volgende vragen:
Wat wil je bereiken?
Wat mag het gaan kosten?
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*.
Niet echt een goede topicstart dus... Wat had je zelf in gedachten? Welke eisen stel je aan het scherm qua kwaliteit? Wat wil je ermee doen (dtp, gamen, internetten etc)?

CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:37

Mavamaarten

Omdat het kan!

Kijk, er is een pricewatch voor iets. Wij kunnen je helpen met specifieke vragen, maar niet als je zelf nog niets geprobeerd hebt. Hint: schermformaten worden zo goed als altijd in Inch uitgedrukt. Zoek even uit hoeveel inch je wilt en zoek de breedste beeldverhouding ;)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben1985 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:36:
[...]

Niet echt een goede topicstart dus... Wat had je zelf in gedachten? Welke eisen stel je aan het scherm qua kwaliteit? Wat wil je ermee doen (dtp, gamen, internetten etc)?
Excuses voor de start.
Kwaliteit middenmaat, voornamelijk Photoshop, kleine games, Logic pro muziek maken.
Ik had zelf naar een LG zitten kijken, de LG 23EN43V. Het probleem is dat deze 40cm hoog is, wat onduidelijk is met of zonder standaard, en of dat afneembaar is. Kan eventueel aan de muur gehangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
In princewatch gewoon filteren op Hoogte en HDMI, en je hebt 7 opties
http://tweakers.net/categ...slDugydaXlsSKU4narsgn3fvw

[ Voor 46% gewijzigd door frickY op 16-06-2013 22:19 ]