[feature] Pricewatch en V&A zoeken op processor codename

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 20:19
Zoals iedereen weet zijn elektronica merken echt een ramp wat betreft hun producten naampjes mee te geven. je wordt geacht een veelvoud aan combinatie van letters en cijfers te onthouden, maar op den duur is dat geen doen meer.

Nu was ik door de pricewatch aan het zoeken naar een nieuwe laptop. Maar ik wil alleen een met een haswell chip, probleem is alleen je kan wel bepaalde cpu's wel of niet bij je selectie betrekken. Mits je weet welk nummer bij welke generatie cpu's behoort.

Mij leek het daarom handig als we naast zoeken op specifieke cpu's ook de mogelijk hebben om simpel te zoeken op codename. Bijvoorbeeld aanvinken of je een sandy bridge, ivy bridge, haswell ect. wilt zonder alle mogelijke cpu's een voor een te selecteren.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Hier mogen de pricewatch-collega's eerst over nadenken of ze dat met de huidige techniek al kunnen (en willen).

Dus ik verplaats het even van Lieve Devvers naar Pricewatch.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

En done, zie Glaanie in "[PW] Laptops: filteren op Intel Haswell". Hier zet ik een slotje op om de discussie centraal te houden :)

[ Voor 25% gewijzigd door Glaanie op 18-09-2014 17:43 ]

Dit topic is gesloten.