Speakerset die ook in de auto kan

Pagina: 1
Acties:

• Quantro
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-01 17:45
Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd op zoek gegaan naar 2.1 audiosetje voor op mijn kamer(gamen) die ik voor simpele gelegenheden(zeg op een feestje voor 20 man als achtergrondmuziek) waar ik mijn telefoon op kan aansluiten, een zoektocht die vele modellen oplevert.

Nu ben ik 17 en ben ik van plan zodra ik zelfstandig mag rijden een auto te kopen, en leek het me dus slim om te kijken voor een set die ook gelijk in de auto zou kunnen.

Vervolgens ben ik wat op internet gaan zoeken maar ik heb eigenlijk niks (wat ik begrijp, van het audio gebeuren weet ik niet zo bar veel) kunnen vinden over dit onderwerp.

Waar zeggen jullie dat ik op moet letten of hebben jullie nog eventuele suggesties voor wat ik moet kopen? Budget is rond de 200/250 euro.

Bij voorbaat dank,
Erik

• kELAL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-12-2023

kELAL

Jeri is my middle name

In "Kinderen voor Kinderen 8 - Moeders wil is wet" zong men:
Da's mooi in theorie maar 't is een ramp in de praktijk!
Je geld maar 1x uitgeven voor goed geluid thuis en in de auto lijkt leuk.... Tot je na de 5e keer je speakers uit de auto gehaald hebt het helemaal beu bent.
En je speakers steeds uit de auto halen is iets wat je wel moet doen: Er zijn helaas teveel lieden die losse, waardevolle spullen zien als uitnodiging om je auto open te breken!

Al klinkt een spreuk nog zo raar, als 't rijmt dan is het waar!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Je kan ook denken aan de Logitech mini boombox, een feestje voor 20 man als achtergrondmuziek is misschien wat teveel gevraagd, maar voor de rest is het prima speakertje. Hier kan je een review nalezen die geschreven is door mij.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Tweedehands autootjes kan je uitzoeken met radio erin, de meeste hebben er wel een.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:21

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

In je toekomstige autotje zit heus wel een radio, en speakertjes ook wel.

Ik zou mij richten op speakers voor in huis. En daarvan kan je zelf vast wel een lijstje maken voordat je gaat luisteren in de winkel :Y

Wise enough to play the fool

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:41
Een goede auto radio kan ik een auto ook al een wereld van verschil maken. Ik denk dat je inderdaad meer thuis bent als in de auto.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 23:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je budget voor speakers rond de 2 a 300 euro is, dan denk ik dat je voor een eigen autootje redelijk zult moeten sparen - want rond de 2k voor een enigszins fatsoenlijk 2e handsje heb je niet 123 bij elkaar.
Kortom: als je nu en speakerset koopt, kun je, er van uitgaande dat al je rijlessen betaald worden, over 2 jaar _misschien_ een auto kopen. Om vervolgens de conclusie te trekken dat je voor een volle tank net zoveel kwijt bent als je bijbaantje je in een week oplevert.

Zet die auto voorlopig uit je hoofd, leen die van je ouders als je hem echt nodig hebt, en koop een leuk speakersetje. Moet echt wel wat leuks voor te vinden zijn, wellicht zelfs een paar mooie vloerstaanders met en receiver :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:09
The Eagle schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:02:
Als je budget voor speakers rond de 2 a 300 euro is, dan denk ik dat je voor een eigen autootje redelijk zult moeten sparen - want rond de 2k voor een enigszins fatsoenlijk 2e handsje heb je niet 123 bij elkaar.
Kortom: als je nu en speakerset koopt, kun je, er van uitgaande dat al je rijlessen betaald worden, over 2 jaar _misschien_ een auto kopen. Om vervolgens de conclusie te trekken dat je voor een volle tank net zoveel kwijt bent als je bijbaantje je in een week oplevert.

Zet die auto voorlopig uit je hoofd, leen die van je ouders als je hem echt nodig hebt, en koop een leuk speakersetje. Moet echt wel wat leuks voor te vinden zijn, wellicht zelfs een paar mooie vloerstaanders met en receiver :)
Ik vind dat best wel een kort door de bocht genomen conclusie.
Wie weet is het geld er wel, maar stelt ie gewoon duidelijke budgetten?

Ik zou als ik jou was een Logitech Z-2300 kopen, daar komt aardig wat herrie uit en zou je ook in de tuin kunnen zetten als je achtergrond muziek nodig hebt. Een goede 2.1 set die best hard kan.

De gedachte dat je deze speakers ook in je auto kunt gebruiken moet je uit het hoofd zetten, dit is allemaal niet plug and play, en voor 100/150 euro kun je wat losse speakers kopen die je in je wagen kunt schroeven voor wat beter geluid. In een auto zit standaard al audio, en zou je mocht het je niet bevallen dus kunnen upgraden.

Zucht...

• Quantro
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-01 17:45

2 a 300 euro is het budget dat ik wil uitgeven aan boxen, het is niet al het geld op mijn bankpas :p

Meeste mensen hebben denk ik gelijk met het feit dat ik niet die speakerset heen en weer kan gaan slepen dus richt ik me denk ik gewoon op een speakerset voor in mn kamer.

Bedankt voor de hulp, ik begrijp dat ik de twee zaken beter los kan regelen en dus ga ik wel op zoek naar een leuke 2.1 set.

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
- want rond de 2k voor een enigszins fatsoenlijk 2e handsje heb je niet 123 bij elkaar.
Er zijn zat auto's te koop voor minder dan 2000 euro, nu helemaal in deze tijd, iedereen wilt ervan af.
Je vind soms echt heel mooie goede wagens voor dat bedrag op MP.

Zelf zou ik gewoon gaan voor een leuk setje voor in je kamer.
Daar beleef je veel meer plezier van.

Als je je wagen heb kan je altijd goedkoop de audio een beetje upgraden, dat is geen probleem en hoeft ook niet veel te koste.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Pagina: 1