Hallo,
Mijn oude pc is aan vervanging toe dus wil ik graag deze zomer een eigen game pc bouwen.
Dit word het eerst systeem dat ik zelf ga bouwen (Met wat hulp van een vriend) dus ik weet er nog niet alles vanaf
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (bf4,Far cry 3, Watch dogs) verder gewoon dagelijks internetten.
Misschien overclocken het is iets wat ik nog nooit gedaan heb maar ik zou het wel graag willen proberen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 1100 en 1380 inclusief monitor als dat mogelijk is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb niet echt een voorkeur maar ik ga deze game pc lang gebruiken (hoop ik) dus zou het fijn zijn als er goede merken in mijn build komen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het zou fijn zijn als deze build niet teveel geluid produceert ook zoek ik nog een goede (game) monitor enige hulp daarbij is gewenst
Dit is wat ik nu zelf heb samengesteld
Als er bepaalde componenten niet goed gekozen zijn dan zou ik graag willen horen waarom die niet goed zijn en wat het dan wel zou moeten zijn
Bedankt alvast voor de moeite
(Dit is mijn eerste post dus ik hoop dat dit voldoet aan de eisen)
Mijn oude pc is aan vervanging toe dus wil ik graag deze zomer een eigen game pc bouwen.
Dit word het eerst systeem dat ik zelf ga bouwen (Met wat hulp van een vriend) dus ik weet er nog niet alles vanaf
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (bf4,Far cry 3, Watch dogs) verder gewoon dagelijks internetten.
Misschien overclocken het is iets wat ik nog nooit gedaan heb maar ik zou het wel graag willen proberen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 1100 en 1380 inclusief monitor als dat mogelijk is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb niet echt een voorkeur maar ik ga deze game pc lang gebruiken (hoop ik) dus zou het fijn zijn als er goede merken in mijn build komen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het zou fijn zijn als deze build niet teveel geluid produceert ook zoek ik nog een goede (game) monitor enige hulp daarbij is gewenst
Dit is wat ik nu zelf heb samengesteld
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 208,50 | € 208,50 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 142,- | € 142,- |
| 1 | Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB | € 357,10 | € 357,10 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 54,39 | € 54,39 |
| 1 | Corsair Obsidian 350D Window | € 91,- | € 91,- |
| 1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 37,70 | € 37,70 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10 | € 117,40 | € 117,40 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 15,80 | € 15,80 |
| 1 | Corsair CX750M | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Samsung 840 series 120GB | € 83,90 | € 83,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.185,79 | |
Als er bepaalde componenten niet goed gekozen zijn dan zou ik graag willen horen waarom die niet goed zijn en wat het dan wel zou moeten zijn
Bedankt alvast voor de moeite
(Dit is mijn eerste post dus ik hoop dat dit voldoet aan de eisen)