Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tdibertje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-11-2023
Hallo,
Na een 2-jarig abonnement bij Telfort met veel problemen ben ik op 22-04-2013 overgestapt naar Vodafone sim-only.
De Xperia kreeg ik toendertijd bij het afsluiten van het Telfort abonnement. Maar toen ik de nieuwe sim-card in gebruik wilde nemen, bleek dat er op mijn toestel een simlock zit. Ik heb direkt bij Telfort een unlockcode aangevraagd, waar ik na vele telefoontjes en mailtjes nog steeds op zit te wachten.
In hun laatste mailtje schreven ze: "Op dit moment reageert Sony niet op de aanvragen die worden ingediend omtrent het aanvragen van de unlockcodes."
Moet ik hieruit begrijpen dat Sony gestopt is met het verstrekken van unlockcodes?
Ik weet niet of ik dit verhaal van Telfort moet geloven, wat vinden jullie, deskundigen, hiervan?

Bye the way, de Xperia is in die periode ook een weekje bij een "Turks" simlockvrij-winkeltje geweest, die kreeg hem ook niet gefixt.
Wie weet een snelle oplossing voor mij, zodat ik mijn xperia weer kan gebruiken icm mijn Vodafone abo?

Groetjes tdibertje

Verwijderd

Je zult toch bij Telfort moeten zijn voor het verkrijgen van deze unlock code. Zij zijn de provider waarmee jij het contract bent aangegaan.

• tdibertje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-11-2023
Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 01:41:
Je zult toch bij Telfort moeten zijn voor het verkrijgen van deze unlock code.
Ik heb nu al meer dan 8 weken stress met Telfort hierover. Als ik steeds vraag hoelang het termijn duurt voor de aanvraag van de code, krijg ik steeds een ander antwoord: enkele weken, 2 weken, 30 dagen. En nu schuiven ze de schuld naar Sony.

Groetjes tdibertje

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:34

13art

Moderator Mobile
Het vragen om via een omweg je toestel simlock vrij te maken is op GoT niet toegestaan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Dit topic is gesloten.