Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Okee, ik kom er niet meer uit :(

In de door mij gemaakte app zit een LongListSelector welke een overzicht geeft van de artikelen. Maar als ik daar snel in scroll duurt het een tijd voordat hij bij is met laden omdat LongListSelector gebruik maakt van een VirtualizingStackPanel en dit niet goed samen gaat met (grote) afbeeldingen. Naarmate ik meer items toevoeg aan de lijst duurt het steeds langer voordat hij klaar is met laden, en zit je dus een tijdje in het 'niets' te scrollen.

Helaas helpen de tips uit deze blogpost niets (of weinig):
http://blogs.windows.com/...hy-art-thou-blanking.aspx

:/

Heeft iemand een alternatief, of weet iemand hoe LongListSelector is aan te passen zodat hij alvast de tekst laat zien en de afbeeldingen later laadt?

[ Voor 13% gewijzigd door Whatson op 16-06-2013 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:52

Guldan

Thee-Nerd

Tjah ik denk dat dit toch wel vrij lastig gaat worden. Je zou de long list selector een item template kunnen opnemen en de plaatjes op een andere manier kunnen ophalen zodat ze dus niet in de virtualizingStackPanel zitten. Maar het is wel een beetje gepruts zo.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Hiermee kan het wel, maar ik ga geen $100,- betalen voor hun complete suite:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Comparing Telerik's DataBoundListBox scrolling to the standard ListBox

Edit: Oe ik vind nu ook LazyListBox gemaakt door een Microsoft medewerker, welke de scroll performance zou moeten verbeteren _/-\o_

Straks even uitproberen

[ Voor 86% gewijzigd door Whatson op 17-06-2013 15:33 ]