Toon posts:

GeForce GTX 680 vreemd beeld tijdens BF3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

ik heb de afgelopen weken tijdens het spelen (na ongeveer een uur ofzo! soms helemaal niet) ineens dat ik dit krijg te zien tijdens het spelen:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/34ziyi8.jpg

Hij wordt niet te heet (volgens mij)! hij schommelt bij een kleine 3 kwartier burnen met Kumbustor op rond de 69 tot 71 graden. Alle updates heb ik gedraaid en weet niet waar het aan kan liggen!

Ik draai op een Intel I5-3570K cpu, windows 7 64 bit! en ik heb een Asus GTX680-DC2T-2GD5 die op drie beeldschermen draait. Ik heb de gpu niet getweakt! ik draai hem met de settings vanuit de fabriek

kan iemand mij helpen??

Thx
Lesley

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09-2025

millman

6708Mhz @ -185c

Hoi man, dit probleem heb ik met de laatste drivers (320.18) ook en een gtx580. Dit overigens ook bij een maat gezien met een andere 580.. Probeer eens de driver te deinstalleren, daarna driversweeper er overheen, en dan een oudere driver proberen.. Kijk of het probleem dan is opgelost.

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Die heb ik ook al een paar keer gehad. Je videokaart is echt niet kapot of zo. Gewoon even andere drivers installeren.

Ryzen 3600 - GTX1060

• Thamell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:34
Driversweeper, opnieuw drivers installeren (eventueel beta)

Anders: kaart overgeclockt? Terugklokken

Met mijn 560ti had ik ook met bepaalde drivers dit probleem, dus het probleem van Millman kan het ook zijn.

Speelt graag

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:41
driversweeper hoeft niet, gewoon een oudere driver installeren.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-01 21:08
De nieuwe drivers hebben inderdaad een beetje moeite met BF3, althans dat was bij mij ook het geval. Probeer inderdaad wat oudere drivers te installeren en/of in Msi afterburner de clocks iets lager te zetten. Mijn voorgaande Gtx 680 draaide ook niet op standaard clocks stabiel in BF3 met de drivers 320.18 en 314.21.

Wat ook kan helpen is de voltage een prikje hoger zetten ;).

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Herkenbaar, heb dit ook in Crysis 3. Opeens zijn alle textures gewoon raar.

• kevinvandorst
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06-2025
Weird, heb ook GTX680 met de laatste drivers, nooit geen problemen.

Al draai ik wel op Vista ultimate 64bit.

• Razor punk
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-03-2025
Heb je ook nvidia experience op pc geïnstalleerd zo ja verwijder deze. Zelf had ik ook dit probleem met bf3
na wat google werk kwam ik er achter dat het nvidia experience de boosdoener is

Verwijderd

Topicstarter
Owwww.....helemaal top mensen! heel erg bedankt! was al echt bang dat ik kon fluiten naar me 500 euro van me videokaart! nogmaals thx allemaal!

Verwijderd

Topicstarter
Razor punk schreef op zondag 16 juni 2013 @ 15:58:
Heb je ook nvidia experience op pc geïnstalleerd zo ja verwijder deze. Zelf had ik ook dit probleem met bf3
na wat google werk kwam ik er achter dat het nvidia experience de boosdoener is
Ik heb ook nvidia experience op me pc staan, die gooi ik er ook meteen af....thx man :) :) :)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
314.22 installeren, 320.18 is een brakke driver.
Pagina: 1