Dit forum moet eigenlijk in Componenten Aankoopadvies staan maar dit kan ik niet meer wijzigen.
Hallo,
Ik ben opzoek naar een nieuwe videokaart.
Mijn systeem;
Processor;
AMD Phenom II X3 720 BE 2,8ghz
overgeklokt tot 3,7ghz 57c max,
Koeler;
Cooler Master Hyper 212 EVO
moederbord;
Asus M4A89GTD PRO/USB3
2 x PCIe 2.0 x16 support ATI CrossFireX™ technology(@dual x8 speed)
RAM;
Corsair XMS3 CMX8GX3M4B1333C9 (4x2gb-1333mhz)
PSU;
Cooler Master Silent Pro M2 520W
Videokaart;
Sweex NVIDIA GEFORCE 8500 GT 512 MB.
Ik ben al een tijdje bezig met het upgraden van mijn desktop. Ik heb het moederbord, de processor, de koeler en de geheugenmodules bij elkaar gezocht voor €135. Het laatste onderdeel dat ik zoek is een videokaart. Ik heb zelf niet zo veel verstand van videokaarten dus vraag ik advies. Op de asus site kon ik niet vinden welke videokaarten op mijn mobo passen.
Ik ben van plan om games (zoals Battleffield 3) te spelen naast het ''gewone'' computeren. Welke videokaart past goed in mijn systeem?
Ik heb 2 PCIe 2.0 sloten dus als ik nu één kaart koop kan ik later altijd makkelijk upgraden door een tweede kaart te kopen.
Buget tot €150 (ik weet niet of dat reeel is)
Alvast bedankt.
ps. ik heb dyslexie dus er zullen wel wat spelfouten in zitten.
Hallo,
Ik ben opzoek naar een nieuwe videokaart.
Mijn systeem;
Processor;
AMD Phenom II X3 720 BE 2,8ghz
overgeklokt tot 3,7ghz 57c max,
Koeler;
Cooler Master Hyper 212 EVO
moederbord;
Asus M4A89GTD PRO/USB3
2 x PCIe 2.0 x16 support ATI CrossFireX™ technology(@dual x8 speed)
RAM;
Corsair XMS3 CMX8GX3M4B1333C9 (4x2gb-1333mhz)
PSU;
Cooler Master Silent Pro M2 520W
Videokaart;
Sweex NVIDIA GEFORCE 8500 GT 512 MB.
Ik ben al een tijdje bezig met het upgraden van mijn desktop. Ik heb het moederbord, de processor, de koeler en de geheugenmodules bij elkaar gezocht voor €135. Het laatste onderdeel dat ik zoek is een videokaart. Ik heb zelf niet zo veel verstand van videokaarten dus vraag ik advies. Op de asus site kon ik niet vinden welke videokaarten op mijn mobo passen.
Ik ben van plan om games (zoals Battleffield 3) te spelen naast het ''gewone'' computeren. Welke videokaart past goed in mijn systeem?
Ik heb 2 PCIe 2.0 sloten dus als ik nu één kaart koop kan ik later altijd makkelijk upgraden door een tweede kaart te kopen.
Buget tot €150 (ik weet niet of dat reeel is)
Alvast bedankt.
ps. ik heb dyslexie dus er zullen wel wat spelfouten in zitten.
[ Voor 3% gewijzigd door Mar1jn op 16-06-2013 00:16 ]