Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik mijn computer opstarte deed mijn headset (Trust Quaser) het opeens niet meer. Heb hem vervolgens los gekoppeld en opnieuw in de zlerde USB-poort gestopt, werkte niet. Kreeg code 43 (USB wordt neit mer herkent). Daarna geprobeerd op nog twee USB poorten, en wederom het zelfde.

Hoe kan een USB apperaat ineens niet meer herkent worden en hoe is dit opteslossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:49

Fordox

00101010

gezien het een trust product is neem ik aan dat hij gewoon dood is gegaan. kan gebeuren.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Fordox schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 20:17:
gezien het een trust product is neem ik aan dat hij gewoon dood is gegaan. kan gebeuren.
Grappig :/

Stel het was een Steelseries of een ander duur merk, wat was dan je antwoord?

Je kan proberen de drivers te herinstalleren, die willen soms nog wel zonder duidelijke reden ermee ophouden, heb ook al drivers van de webcam van een laptop ermee zien ophouden.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fordox schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 20:17:
Beetje een goedkoop antwoord.

Ik zal eens naar de drivers kijken, aangezien die nog geen 3 weken oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:04

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Linux Live CD downloaden, branden/op stick zetten, vanaf opstarten en kijken of 't daar wel werkt. Doet-ie dat niet, dan issie stuk. Uiteraard ook even op een ander systeem proberen om je eigen hardware uit te sluiten.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn laptop werd die ook niet herkent, toen maar terug gegaan naar de winkel, daar ook geprobeerd en geen resultaat. Headset wordt vervangen voor een nieuwe.

Mijn dank voor het mee denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Toch wel humor dat Fordox toch gewoon gelijk blijkt te hebben ;)
Pagina: 1