• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Hai,
mijn ouders hebben een televee van Philips, een 32pfl5522D. Wanneer je een laptop aansluit via HDMI, verschijnt er een cropped beeld. Dus met grote zwarte balken LINKS en RECHTS, en het gekke is, hij geeft wel aan dat ie 1920x1080 gebruikt, maar dit dus zonder het hele oppervlak te gebruiken (RAARRRRR). Ik dacht eerst dat het aan de drivers van mijn vaders laptop lag (een Toshiba), maar sinds mijn moeder de Inspiron 15R SE heeft, ben ik er van overtuigd dat het probleem niet bij de laptop ligt (deze doet het namelijk ook). Enige wat ik kan bedenken is firmware voor de televee, maar daar kan ik nog niet echt iets van vinden.

Help!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:13

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Je hebt vast wel een functie hoe het beel in te stellen, waarschijnlijk staat die gewoon op 4x3.

Ook als je het beeld op de laptop nog aan hebt staan heeft het zin om die alleen op de DVI te zetten of het scherm dicht te klappen.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
*facepalm.

Men heeft hier al een tijdje een nieuwe afstandsbediening, die niet volledig werkt,
bij die instellingen kon ik dus niet komen. Oude afstandsbediening opgesnort, hatseflats.

Bedankt Memphis.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 01:49

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ondanks het feit dat het al opgelost is alsnog een schopje naar LCD; dit is geen vraag voor in EL.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog