vastlopen

Pagina: 1
Acties:

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 20:45
Mijn AMD 1000 Mhz icm Asus A7V133 loopt continu vast. Als ik iets probeer te installeren met mijn AOpen DVD-ROM dan gaat het 10% goed en daarna zit mijn pc zo vast als een huis.

Iemand een tip? Er staat me iets bij dat ik iets moet downloaden mbt die VIA-chipset.

Dick

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 20:34 schreef ExTaxi het volgende:
Mijn AMD 1000 Mhz icm Asus A7V133 loopt continu vast. Als ik iets probeer te installeren met mijn AOpen DVD-ROM dan gaat het 10% goed en daarna zit mijn pc zo vast als een huis.

Iemand een tip? Er staat me iets bij dat ik iets moet downloaden mbt die VIA-chipset.

Dick
Neem linus :)

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Op maandag 04 juni 2001 20:36 schreef mennokkio het volgende:

[..]

Neem linus :)
Wie is Linus? En wie zegt dat de Topic starter intresse heeft in Sex?

De Via 4-in-1 Drivers kan je Downloaden en installeren ja.

Verder kan je een te zwakke voeding hebben.

Of een verkeerd OS inderdaad zoals Mennokio waarschijnlijk bedoelde, maar ik denk niet dat Linux een optie voor je is al ik het zo zie (no flame intended)

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Kan aan je DVD speler liggen. Ik had hetzelfde probleem, hij wou dus niet eens Win98 installeren.... ik heb bij mijn WinME de installatie aangezet en toen ie op 10% stond ben ik ff tv gaan kijken. 6 uur later weer gekeken en ME stond erop. Lag aan de DMA settings, windows zette die standaard te hoog voor m'n arme DVD speler. :(

MechWarrior || Monsters Game