Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:51:
Ik wou dat ik je kon laten zien hoeveel systemen ik al met deze soort gelijke voedingen heb geleverd en hoeveel klachten dat heeft opgeleverd.
Geen 1 om precies te zijn.
MS-TECH is een goed merk, ze leveren wat ze beloven en voor deze videokaart kun je prima deze voeding gebruiken.
Ze hebben geen 80% certificering maar ze leveren voldoende wattage om dit systeem te laten draaien.
Voor de krachtigere systemen zit er ook een andere voeding in.
Overigens er zit een 550 watt voeding van MS-TECH in maar dat moet nog worden aangepast op de website.
Dankjewel, jij hebt als eerste vandaag mij laten lachen, 9GAG lukte het niet, maar jij wel, dankjewel!
You've got to be joking man, MS-Tech is shit. Echte shit. Laat maar eens 550w door een 550w voeding lopen, dan zegt ie vrolijk "ploef", Ze hebben vaak amper beveiliging, gebruiken barslechte elco's die na een paar jaar stuk gaan, voltage duikelt omhoog en omlaag, je 12v lijn zal bij zware belasting naar beneden donderen waardoor je pc simpelweg uitvalt, en nee, dan verbruik je niet het maximale, maar 400w.
Er is een reden waarom een niet-gesponserde site zoals Tweakers altijd kwaliteits merken als XFX, Antec, Seasonic en Superflower adviseert. Dat doen we niet omdat wij een hekel hebben aan Trust, Sweex en MS-Tech, dat doen we omdat we liever niet hebben dat iemand een kat in de zak koopt.
Een HD7770 is een vrij simpel mainstream kaartje. Leuk voor iemand die zo af en toe een spelletje speelt, maar op FullHD haal je High bij de meest moderne games niet met een lekkere fps. misschien als je AA enzo uitzet.
People as things, that’s where it starts.