Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor o.a. games (rond de 500 euro)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik ben op zoek naar een Laptop en ik heb een budget van 500 - 600.

Omdat ik vrij weinig van computers af weet heb ik geen idee wat voor laptop het beste is.
Ik heb al allerlei webwinkels afgestruind en het beste wat ik met mijn beperkte kennis kon vinden was de ACER Aspire E1-571-53236G50MNKS met de volgende specificaties:
15,6 inch LED • Intel Core i5-3230 • 6 GB • 500 GB HDD • Intel HD Graphics 4000

Ik wil graag op de laptop games zoals WoW kunnen spelen (en dan natuurlijk liefst niet met alle instellingen op laag), Photoshoppen, Films en series kijken en verder alle normale dingen die een mens met een laptop doet :)

Oja en Windows 8 lijkt me eigenlijk niet zo chill, of is dit best te doen?
Want bij laptops kun je volgens mij niet zo gauw een zonder windows er op kopen?

Ik vroeg me dus af, of de laptop die ik zelf heb gevonden een goede keuze is of dat jullie nog iets veel beters weten! :)

Alvast bedankt _/-\o_

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:17
Doe de Dell 15R SE. De gpu die daar in zit is al een stuk sterker dan de hd4000. En je hebt gelijk een 1080p scherm. Zoek zelf even het topic over kortingscodes op.

De acer die je zelf gevonden hebt is echt een miskoop.

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Ik zou even wachten tot er laptops komen met de irs PRO van intel, deze haalt zit iets onder de 650M qua specs.

• EXpaND
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 13:20
hmm inderdaad, hashwell brengt veel betere prestatie's met zich mee, en kun je simpele spelletjes wel mee spelen. Om eerlijk te zijn, vind ik windows 8 echt super fijn. Het werkt snel, gebruikt minder ram, en opslag. En start bloedsnel op. En nee, ik gebruik het metro-interface amper.. heb wel €3,50 betaalt voor een programmatje genaamt start 8. En huppa, je hebt de snelheid en optimalisaties van windows 8 met het gebruiksgemak van windows 7.

Maar is het niet verstandiger om dan te kijken naar een 2e handse laptop? Kun je ook flink wat prestatie's krijgen voor minder geld. Heb lang..lang.. geleden een BTO met een GTX470M op de kop kunnen tikken voor €600 met 2x 750 GB HDD..i7 & 8 GB aan ram. & Full-HD scherm! Erg veel lol mee gehad :9

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Als je nog geduld hebt, wacht je op de haswell laptops.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Goed om te weten dat ik die ik had gevonden in elk geval niet moet kopen. Wanneer komen deze hashwell laptops?

Tweedehands laptop durf ik niet zo snel aan omdat ik er zo weinig vanaf weet..

Verwijderd

Topicstarter
Oeh en die dell is volgens mij wel redelijk prijzig?

• denzel1990
  • Laatst online: 18-08 09:38
Ik ben ook benieuwd wanneer die eerste Haswell laptops rond de 500 euro komen. Iemand die daar wat meer over weet?

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-11 11:59
koop de dell inspiron 15se zheb ik ook... goed om te gamen (:

• niektb
  • Laatst online: 01-08-2024
De eerste haswell-laptops zijn al uit, maar zijn vooral duurdere laptops. De goedkopere kun je binnen een paar weken verwachten.

AMD Athlon II X4 860K Black Edition, MSI A88X-G43, 8GB RAM, be quiet! Pure Power L8 400W, Samsung SSD 840 EVO 120GB, Palit Nvidia GTS450 1GB

Pagina: 1