Toon posts:

boxed koeler perfect?

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik wil graag de intel core i5 4430 kopen, maar is het nodig dat ik een koeler bij koopt. is de boxedkoeler al sterk genoeg.

alvast bedankt.

Verwijderd

De boxed koeler is sterk genoeg maar de Intel koeler kan soms flink lawaai maken. Vaak zit er er een nare resonantie in op bepaalde snelheden.

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Die Haswell stock coolers nog niet geprobeert, als deze verder onveranderd zijn van de ivy i5/7 stock coolers zou ik me geen zorgen maken en zijn werkelijk zo goed als onhoorbaar op idle, en niet hinderlijk onder load. Anders dan met bijv. (ivy) celeron stock coolers, zit een groot kwaliteits verschil tussen ondanks dat ze er hetzelfde uit zien.

Ik zou sowieso beginnen met het te proberen, mocht je toch stiller willen kan je dat altijd eenvoudig aanpassen. Maar voor normaal gebruik waren de ivy i5/i7 stocks echt gewoon prima.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Geen vraag is voor GoT te simpel, wel verwachten we dat je zelf doet wat je kunt voor je een topic opent. Dat betekent minimaal zelf op zoek gaan naar reviews e.d. Als daar dingen in staan die je niet begrijpt of waar je meer over wil weten mag je rustig een topic openen, maar geef dan aan waar je gezocht hebt, links naar wat je vond en exact wat onduidelijk is.

Omdat je dat niet gedaan hebt, gaat dit topic dicht. Overigens hebben we een apart subforum Cooling voor koeling, maar ook daar geldt dat we verwachten dat je zelf laat zien wat je gedaan hebt.

Zie voor meer tips over hoe op GoT een topic te starten:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.