Beste tweakers,
Ik ben op zoek naar een goede, betrouwbare desktop pc, heb geprobeerd om zoveel mogelijk zelf samen te stellen, maar zou graag jullie meningen willen horen of ik iets kan verbeteren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dat hij ieder geval rome 2 total war kan spelen. Verder ook gebruiken voor recente en toekomstige games. En andere zaken zoals surfen, muziek en films. En natuurlijk het type gebeuren:)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de prijs wat er nu staat, het liefst lager, maar wil niet inleveren op kwaliteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Toetsenbord, muis en luidspeakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil een volledige pc samenstellen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Wil een betrouwbare desktop, dus alleen maar A merken.
Wil het liefst alles bij afuture.nl, azerty.nl of alternate.nl samenstellen.(Advies welke webshop jullie het beste vinden)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Dat het systeem toekomst gericht is. De geluidsniveau moet binnen de perken zijn, energie verbruik moet ook niet te gortig worden.
Deze lijst klopt voor afuture.nl en azerty.nl.
bij alternate.nl heb ik de volgende wijzigingen doorgebracht.
-LG GH24NS70 ipv samsung dvd speler
-Scythe Samurai ZZ Rev. B ipv Gelid Tranquillo Rev.2
Hoop dat het zo duidelijk is, het is mijn eerste keer dat ik zelf zo'n systeem probeer samen te stellen, dus brand me aub niet af:)
PS: Zie nu dat de behuizing iets wat de groot is in de breedte, dus zou iemand mij een kleinere goede behuizing kunnen aanprijzen?
Ik ben op zoek naar een goede, betrouwbare desktop pc, heb geprobeerd om zoveel mogelijk zelf samen te stellen, maar zou graag jullie meningen willen horen of ik iets kan verbeteren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dat hij ieder geval rome 2 total war kan spelen. Verder ook gebruiken voor recente en toekomstige games. En andere zaken zoals surfen, muziek en films. En natuurlijk het type gebeuren:)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de prijs wat er nu staat, het liefst lager, maar wil niet inleveren op kwaliteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Toetsenbord, muis en luidspeakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil een volledige pc samenstellen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Wil een betrouwbare desktop, dus alleen maar A merken.
Wil het liefst alles bij afuture.nl, azerty.nl of alternate.nl samenstellen.(Advies welke webshop jullie het beste vinden)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Dat het systeem toekomst gericht is. De geluidsniveau moet binnen de perken zijn, energie verbruik moet ook niet te gortig worden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4430 Boxed | € 163,- | € 163,- |
| 1 | ASRock B85 Pro4 | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7850 | € 164,90 | € 164,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 54,39 | € 54,39 |
| 1 | Cooler Master K280 | € 30,45 | € 30,45 |
| 1 | Iiyama ProLite X2377HDS-B1 Zwart | € 154,05 | € 154,05 |
| 1 | Microsoft Windows 8 (OEM) 64bit | € 83,50 | € 83,50 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,20 | € 25,20 |
| 1 | Crucial BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 14,45 | € 14,45 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 54,50 | € 54,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 867,38 | |
Deze lijst klopt voor afuture.nl en azerty.nl.
bij alternate.nl heb ik de volgende wijzigingen doorgebracht.
-LG GH24NS70 ipv samsung dvd speler
-Scythe Samurai ZZ Rev. B ipv Gelid Tranquillo Rev.2
Hoop dat het zo duidelijk is, het is mijn eerste keer dat ik zelf zo'n systeem probeer samen te stellen, dus brand me aub niet af:)
PS: Zie nu dat de behuizing iets wat de groot is in de breedte, dus zou iemand mij een kleinere goede behuizing kunnen aanprijzen?