Toon posts:

Oude pc flink tweaken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Laatst vond ik een oude Dell Dimension 3000 thuis.
Is het mogelijk om deze oude pc flink te tweaken en er nieuwe onderdelen in te zetten?
Specificaties Dell Dimension 3000:

Intel Celeron D 330 (2.66GHz) Processor
512MB PC3200 DDR Memory
80GB 7,200rpm Hard Drive
48x CD-RW Combo Optical Drive
AC'97 Audio with Dell A215 Stereo Speakers
Intel Extreme 2 Integrated Graphics with 64MB Shared Memory
v.92 56Kbps Modem and 10/100 Ethernet
Six USB 2.0 Ports and Three PCI Slots

Bedankt Alvast

Verwijderd

Dat kan je best doen, maar waarom? Maak er een leuke retro lanbox van ofzo. Dit ding tweaken is weggegooid geld.

• 7Jellow7
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-02 23:10
Het hangt er een beetje vanaf hoe goed de onderdelen zijn die je erin wilt stoppen, maar ik denk niet dat het het waard is. Alles is flink verouderd en wil je er een goede pc van maken zul je praktisch alles moeten vervangen.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

7Jellow7 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 23:13:
Het hangt er een beetje vanaf hoe goed de onderdelen zijn die je erin wilt stoppen, maar ik denk niet dat het het waard is. Alles is flink verouderd en wil je er een goede pc van maken zul je praktisch alles moeten vervangen.
There I fixed it!

Met dit systeem valt niks meer te doen, er is nog geneens AGP mogelijk (Van wat ik uit de TS kan opmaken) dus zelfs als mediaspeler kan je er niks mee.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Is echt geen r- meer waard, en tenzij je er xp op zet voor 'opa zijn email' zou ik daar geen tijd meer aan besteden.

Die Dell cases zijn vaak leuk, maar vaak ook rete onpraktisch om andere hardware in te zetten. Misschien nog 25 euro voor vangen op marktplaats? :)

Verwijderd

Topicstarter
Haha ok weet ik genoeg!
Bedankt voor de snelle reactie :)
Pagina: 1