Ik wil graag voor naast mijn hoofdzakelijke desktop pc een laptop kopen. Gewoon om een keer mee te nemen en om op school mee te werken. Dus voor gebruik van internet, e-mail, YouTube enzovoort. Nou staat er in mijn eigen (vrij kleine) woonplaats een HP Pavilion DV9500 te koop aangeboden. Het betreft een zo goed als nieuwe, de verkoper geeft aan dat de laptop géén één gebruikersspoor heeft; geen krassen beschadigingen niks! Ophalen is geen probleem.
Het is een laptop uit 2008/2009 en het is een 17" model (ja, ik weet dat dit vrij groot is maar ben op mijn desktop ook een 23" scherm gewend). De laptop heeft de volgende specificaties:
2GB RAM
Windows 7 OS
Intel Core 2 Duo T5250 @1.5 GHz
120GB HDD
Webcam, microfoon, bluetooth etc.
Ik vroeg me af of dit een goede laptop is voor een prijs van €150,- Ik ben zelf altijd héél netjes op mijn computers/laptops/gadgets en koop deze dus ook alleen tweedehands in topstaat.
Alle adviezen zijn natuurlijk van harte welkom.
Het is een laptop uit 2008/2009 en het is een 17" model (ja, ik weet dat dit vrij groot is maar ben op mijn desktop ook een 23" scherm gewend). De laptop heeft de volgende specificaties:
2GB RAM
Windows 7 OS
Intel Core 2 Duo T5250 @1.5 GHz
120GB HDD
Webcam, microfoon, bluetooth etc.
Ik vroeg me af of dit een goede laptop is voor een prijs van €150,- Ik ben zelf altijd héél netjes op mijn computers/laptops/gadgets en koop deze dus ook alleen tweedehands in topstaat.
Alle adviezen zijn natuurlijk van harte welkom.