Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CoderTest

Pagina: 1
Acties:
  • 346 views

• DennisF
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-04 03:24
Hi all,

Afgelopen paar maanden heb ik een aantal software engineering entry tests moeten doen voor verschillende bedrijven. In de voorbereiding daarop heb ik heel wat tijd gestoken in het uitpuzzelen van het hoe en wat van zulke interviews.

Nu die fase voorbij is en ik weer wat tijd over had heb ik *snip* gemaakt. Het is een website welke een hoop kleine programmeer opdrachten met verschillende technieken voorschotelt. Deze worden dan in een veilige omgeving gedraaid tegen een aantal klaargezette tests. Veel van de tests heb ik zelf op papier/whiteboard gemaakt en daarom zit er ook een whiteboard modein de site zodat je kunt oefenen te werken zonder fancy editor.

In de hoop dat ik er hier ook een aantal mensen met blij kan maken welke hun algoritmes en datastructuren kennis weer eens op willen halen, danwel aanleren :)

PS. Alles in nog in beta, de site heeft nog een stapel bugs, het gaat vast kapot, er missen nog een aantal technieken (oa graphs) en alleen C/C++ en Python zijn ondersteund, maar ik zal in de loop van de tijd alle missings toevoegen. O-) Mocht je wat vinden, laat het even weten!

Have fun!

[ Voor 8% gewijzigd door Creepy op 14-06-2013 22:36 ]

• Csharp
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-04-2022
Een mooi project, hoedje af!

Altijd fijn om te zien hoeveel je al vergeten bent...
Ik kijk uit naar ondersteuning voor een functionele programmeertaal, Haskell of Scala bijvoorbeeld?
Kleine curiositeit: kan je misschien wat meer details geven hoe je deze 'veilige omgeving' precies hebt opgezet?

Zenbook UX31A | Nexus 4 | Pipo M9

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Sorry, maar op deze manier ben je alleen je eigen site aan het spammen. Dat is niet de bedoeling zoals je in Het algemeen beleid #verbodenspam had kunnen lezen. Lees dat eens door ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.