Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor zus

Pagina: 1
Acties:

• Kudgamer
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-11 10:18
heey allemaal

Mijn zus die wil graag voor haar nieuwe schooljaar op het sint Lucas een nieuwe laptop waar ze goed en op normale snelheid kan werken. ze gebruikt deze programma's:
  • Het gehele Adobe pakket
  • Photoshop
  • Illustratior
  • Indesign
  • sketch up
  • Dialux
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
ze wil de laptop voor school gebruiken en natuurlijk ook gewoon het normale browsen facebook en gtst terug kijken enzo.

Wat mag je laptop gaan kosten?
De laptop mag rond de 800 euro kosten

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
ze heeft graag dat de laptop niet te zwaar is omdat ze hem elke dag mee naar school moet nemen.

Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
De laptop moeten kunnen aangesloten worden op een beeldscherm

Deze laptops had ik al gezien:
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y500-MBG2AMH
pricewatch: Asus N56VJ-S4148H

Met vriendelijke groet,
Bart

• MrKhalid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-01-2024
Misschien iets lager gokken en voor een Ultrabook gaan? pricewatch: Lenovo IdeaPad MAH9GMH

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
Voor die prijs kan je een prima laptop vinden hoor. Ik zou zelf niet voor een ultrabook gaan, aangezien de specificaties daarvan meestal wat minder zijn dan van een gewone laptop, eveneens als de grootte van het scherm wat toch wel fijn is bij de toepassingen die gebruikt gaan worden die je noemt!

• Kudgamer
welke laptops zouden jullie aanraden??
Bijvoorbeeld die ultrabook lijkt wel heel mooi...
maar zijn er voor de zelfde prijs ook betere laptops??

Verwijderd

De lenovo kun je beter een ultrafailbook noemen. Je betaalt €800, daarvoor krijg je geen goed scherm, geen echte SSD, een veel te dure processor, en geen bijzondere accuduur. Er bestaan laptops voor €600 welke in feite hetzelfde bieden.

Als je een goede ultrabook wilt: voor €900 heb je de XPS 13 die wel een erg goed scherm en echte SSD. Voor €800 kan je echt wat beters verwachten dan een scherm van 768 pixels hoog van matige kwaliteit.

• Kudgamer
de xps 13 lijkt wel mooi maar hij is eigenlijk te klein en op de dell site staat die voor 1000 euro
zijn er nog andere opties voor rond de 800 euro???
een ultrabook is trouwens geen eis

Verwijderd

Kudgamer schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 18:29:
de xps 13 lijkt wel mooi maar hij is eigenlijk te klein en op de dell site staat die voor 1000 euro
Er zijn altijd wel kortingsacties.
zijn er nog andere opties voor rond de 800 euro???
een ultrabook is trouwens geen eis
De Asus N56 raad ik meestal aan met jouw budget, of de inspiron 15R SE plus SSD. Dat zijn de enige keuzes met een acceptabel scherm in jouw budget. Aangezien ik nergens 'gaming' zie staan raad ik de Y500 af.

• Kudgamer
welke asus n56 past er dan het beste bij want er staan er wel meer dan een op tweakers.
en de laptop word alleen gebruikt voor school programma's zoals:

Het gehele Adobe pakket
Photoshop
Illustratior
Indesign
sketch up
Dialux

Dus helemaal niet voor gaming

Trouwens komen er binnen 2 maanden nog andere opties uit want ze kan wel een maandje of twee wachten
als dat het dan teminste waard is

Verwijderd

Kudgamer schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:23:
welke asus n56 past er dan het beste bij want er staan er wel meer dan een op tweakers.
Een met 1080p scherm. Je kan beter i5 + aftermarket SSD nemen dan i7 zonder SSD. Maar als het in je budget past is i7 + SSD natuurlijk het beste ;). De grafische kaart maakt niets uit voor de taken die jij beschrijft.

Als je kan wachten is het altijd aan te raden dat te doen. De jaarlijkse release van intel is vorige weeg langsgekomen, maar het is nog erg stil rondom nieuwe modellen. Verwacht vooral een vooruitgang in accuduur.

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-11 15:00
Die Asus die je in de beginpost aangeeft zou ik direct kopen. Ik heb zelf de N56VZ-S4035V. SSD er in en het is een monster.

• Kudgamer
ik denk dat ik dan nog wel een tijdje wacht
Bedankt voor allen support!!!
En ga vooral door!!!
Ik heb hier op tweakers ook ooit hulp gevraagd met het kopen van een desktop en ik ben er nog steeds heel tevreden mee.

so keep up the good work!!!!

• joordy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11 10:23
Ik heb zelf deze laptop voor €675 inclusief airmiles gekocht, het enigste nadeel is de accu.
Inclusief een SSD heb je voor minder dan €800 een snelheidsmonstertje in huis!

http://www.lenovoshop.com...Dark+Chocolate/55010195A1

Verwijderd

Het enige nadeel? Voor minder geld heb je een inspiron met 1080p scherm. Dat is echt een must in dit prijssegment.
Pagina: 1