Toon posts:

Goede desktop voor een goedkope prijs?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een vrij goedkope tweedehandse desktop die standaard al vrij goede specificaties heeft, maar waar eventueel nog betere hardware kan worden ingebouwd. Aangezien ik deze desktop ook wil gebruiken voor games. Ik zag op marktplaats onderstaande desktop staan voor de prijs van 300 euro. Mijn vraag is dus natuurlijk: zou onderstaande desktop voor die prijs een goede aanschaf zijn?

Bedankt alvast

RAPTOR CA0300SE MSTech (Behuizing)
550 Watt Voeding, (Geloof MS-Tech)
AMD Athlon2 X3 450 3.20GHz (Deze is nog over te clocken)
Standaard koeling
Asus Moederbord M4A78LT-M Plus,
4096MB DDR3 Werkgeheugen Kingston (kan uitbereiden tot 16GB)
500 GB SataIII Hardeschijf,
DVD Brander Samsung Optical Disc Drive,
ATI HD 6770 1GB,
51-in-1 Cardreader,

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-04 13:45

mirno

私の名前はMirnoです

Niet heel verkeerd, kan altijd beter.
Op tweakers hier vind je soms betere set-ups.
Wat is je maximale budget? En wat wil je er hooguit mee gaan doen? Als ik hier wat zie link ik t wel voor je.
Vaak hebben PC's hier van zon 500 euro een erg goede prijs/prestatie kwaliteit

我的名字是Mirno

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-04 13:45

mirno

私の名前はMirnoです

Dit is b.v. al een betere set-up: V&A aangeboden: Multimedia/Game PC - Phenom II X4 820 / Radeon HD 5770

En als je het geld er voor over hebt raad ik deze boven de eerst genoemde link aan: V&A aangeboden: (Game) PC
Met een SSD maakt echt een super snelle PC!

[ Voor 34% gewijzigd door mirno op 14-06-2013 19:48 ]

我的名字是Mirno

Verwijderd

Topicstarter
Hai Mirno bedankt voor je snelle reactie!
Ik heb al een goede laptop hier liggen, denk aan: Shogun 2 die ik op medium settings af kan spelen.
Mijn grootste zorg is Rome 2 total war die over nog geruime tijd uitkomt. Een desktop die dit spel kan afspelen op redelijke graphics is mijn doel. 300 euro voor de pc van de eerste link is mooi, maar de afstand vind ik te groot. De pc van de tweede link heeft mooie specificaties en zeker een mooie prijs! Ik wil rond die prijs blijven en het liefst goedkoper, maar ik wil natuurlijk mijn doel halen.