Beste Tweakers,
Na bijna 5 jaar is het voor mij tijd voor een mooi nieuw systeem. Hoop wel hier jaren mee vooruit te kunnen blijven gaan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, allerlei games en wil graag op ultra spelen. Daarnaast ben ik ook graag bezig met grafische bewerking in zowel video als foto.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1500,--
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitoren
Toetsenbord en muis
Speakerset + Headset
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, altijd wel GPU van AMD gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Eventueel overclockbaar
Hier volgt de lijst met componenten welke ik heb geselecteerd, heb zelf nog vooral twijfels over een eventuele extra grafische kaart. Blijf mezelf afvragen of ik daar veel extra uit ga halen, echter daarom nu wel voor ruimere voeding gekozen. Ook vraag ik me af of het verstandig is om 100E extra uit te geven aan een i7 aangezien ik wel met grafische bewerking bezig ben. Daarnaast vind ik het lastig in te schatten of het allemaal past in de behuizing die ik geselecteerd heb.
Graag uw commentaar.
Na bijna 5 jaar is het voor mij tijd voor een mooi nieuw systeem. Hoop wel hier jaren mee vooruit te kunnen blijven gaan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, allerlei games en wil graag op ultra spelen. Daarnaast ben ik ook graag bezig met grafische bewerking in zowel video als foto.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1500,--
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitoren
Toetsenbord en muis
Speakerset + Headset
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, altijd wel GPU van AMD gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Eventueel overclockbaar
Hier volgt de lijst met componenten welke ik heb geselecteerd, heb zelf nog vooral twijfels over een eventuele extra grafische kaart. Blijf mezelf afvragen of ik daar veel extra uit ga halen, echter daarom nu wel voor ruimere voeding gekozen. Ook vraag ik me af of het verstandig is om 100E extra uit te geven aan een i7 aangezien ik wel met grafische bewerking bezig ben. Daarnaast vind ik het lastig in te schatten of het allemaal past in de behuizing die ik geselecteerd heb.
Graag uw commentaar.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 210,95 | € 210,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 106,50 | € 106,50 |
| 1 | XFX Radeon HD 7970 Double Dissipation Ghz Edition | € 356,50 | € 356,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST3000DM001, 3TB | € 107,50 | € 107,50 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 37,70 | € 37,70 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M2A1600C9 | € 118,- | € 118,- |
| 1 | Seasonic G-Serie 650Watt | € 103,95 | € 103,95 |
| 1 | Plextor PX-256M5S 256GB | € 137,- | € 137,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.266,05 | |