If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Een windows PC is zonder extra software niet geschikt voor meerdere gebruikers tegelijk. Er bestaan wel speciale software oplossingen zoals Microsofts Multipoint.
We do what we must because we can.
Je zou 2 VM's kunnen runnen en elke 1 scherm toewijzen.
Steam Bigpicture draaien in een VM gaat je wel een hoop performance kosten dus is niet echt een ideale oplossing.justahuman schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:41:
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Zelfs dan kun je niet met 2 mensen tegelijk in de 2 VM's aan de slag.justahuman schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:41:
We do what we must because we can.
Ik zou niet weten waarom? Je kunt usb-poorten toewijzen aan vm's, dus muizen/toetsenborden/e.d. gescheiden houden. Het slurpt inderdaad performance als een draak, maar theoretisch kan het wel. Gewoon met VirtualBox.ResuCigam schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:49:
[...]
Zelfs dan kun je niet met 2 mensen tegelijk in de 2 VM's aan de slag.
Echter wat je schrijft over gamen en fotobewerking, dat zal niet gaan... Of je moet zo'n bakbeest van een pc hebben, maar dan kun je veel beter geld uitgeven aan een leuk laptopje voor de vrouw. Als je al nagaat dat een game meestal rond de 70/90% cpu gebruikt en nog eens alles van je gpu, blijft er niets over voor je andere vm. Ook moet je geheugen gaan delen, dus van tevoren aangeven hoeveel ram-geheugen iedere vm krijgt, en dan moet er nogeens een groot gedeelte overblijven voor je host.
In theorie een leuk idee, praktisch slecht uitvoerbaar...
Hoe?Bartjezz schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 17:55:
dus muizen/toetsenborden/e.d. gescheiden houden
Gebruik van VMs zou evt nog een optie zijn maar moet ik wel ff goed naar kijken dan. Was iig al bang dat er out of the box niets beschikbaar is 
Multipoint voelt een beetje als overkill, nog afgezien van de licentiekosten
Zonde, dan toch maar een los laptopje of tabletje fixxen denk ik
Multipoint voelt een beetje als overkill, nog afgezien van de licentiekosten
Zonde, dan toch maar een los laptopje of tabletje fixxen denk ik
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Pagina: 1