Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bugje+feat] Omvang afbeeldingen in fotoalbum

Pagina: 1
Acties:

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:58

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
Alleerst een bugje:

Als ik naar mijn fotoalbum foto's wil uploaden zie ik het volgende

Afbeelding 1 (max 0B per foto)

Die 0B lijkt me niet te kloppen.

Dan de "feat".
Als ik grotere afbeeldingen (> 2MB) wil uploaden krijg ik de melding dat mijn internet te langzaam is of de foto te groot. Nu heb ik een connectie van 10Mb/s dus zal het wel aan de grootte liggen. Ik zit me alleen af te vragen waarom er een cap lijkt te zitten op de grootte van de afbeelding die ik probeer te uploaden? Heb nog bijna 1962MB over, dus als ik 1 of ander e big-ass panorama foto wil uploaden van 1,5GB zou dat toch gewoon moeten kunnen? (imo :P)

Sowieso vind ik de 2MB cap vrij klein. De gemiddelde telefoon maakt al foto's tussen de 2 en 5MB. Zou wel handig zijn als je die gewoon online kan slingeren zonder ze eerst te verkleinen. :)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik wil deze aanvullen. Ik word echt gestoord van die 2MB limiet hier op Tweakers.net. Als ik eerst advertenties zet op Marktplaats kan ik prima 3/4 MB foto's plaatsen, MP resized uit zichzelf. Vervolgens plaats ik dezelfde ad hier en ik vergeet _altijd_ de geldende limiet, waardoor ik al mijn foto's moet "bewerken" en dus verkleinen.

In mijn ogen erg omslachtig, onnodig en irritant. Is het echt niet mogelijk deze automatisch te resizen bij het uploaden? Ik begrijp echt dat jullie storage niet de behoefte heeft aan zoveel data, vandaar de resize aan serverzijde.

Zoals hierboven al gemeld maakt de gemiddelde telefoon al grote (in omvang) foto's, laat staan de digitale camera's.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:40
De huidige implementatie voor het uploaden van foto's naar ons is al redelijk oud en heeft de afgelopen tijd geen prioriteit gehad. Zodra we de mogelijkheden voor het uploaden van foto's op de schop gaan gooien kunnen we eens kijken naar limieten e.d.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Super. Wacht het wel af :)

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:58

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
Mooi dat deze op de lijst komt.. :)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Standeman schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:08:
Sowieso vind ik de 2MB cap vrij klein. De gemiddelde telefoon maakt al foto's tussen de 2 en 5MB.
Zou wel handig zijn als je die gewoon online kan slingeren zonder ze eerst te verkleinen. :)
Nog een vote! Resizen en linken naar 'n grotere versie doe ik toch wel, dus >2MB, me want!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:40
Ik moet het nog bespreken met Kees en de rest van de codegoden, maar ik heb liever dat wij zelf alle plaatjes gaan hosten die gebruikt gaan worden in de productreviews. Zo hebben we veel meer controle erover en weten we zeker dat er niet ineens productreviews zijn waarbij alle plaatjes missen vanwege {insert reden}. We moeten tevens goed gaan kijken wat we gaan doen met mobile devices & plaatjes. Een kleine thumb laden is prima, maar een ubergroot formaat op je telefoon via 3G naar binnentrekken is alles behalve fijn :+
Pagina: 1