Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
Probleem:
Ik heb een hotfix die geinstalleerd moet worden. ed. heb ik een lijst nodig met dependecy patches van Windows 2008 R2 die nodig zijn om de hotfix te installeren.

Echter zo'n lijst kan je terug vinden op windows update catalog.

Nu is het zo dat het bedrijf waar ik werk niet toestaat dat ik deze website het ActiveX component kan laden . Ander probleem is dat ik verder geen windows computers in de buurt heb staan.

De server waar de hotfix op moet worden wordt ook niet toegestaan dat ik direct het internet benader dus daar kan ik ook niet bij de catalog komen..

Iemand een idee naast de update catalog van windows waar ik een nog meer een lijst met dependacy's kan downloaden bekijen ect? gezien op de de hotfix page van deze patch kan ik daar ook niets over terug zien.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Maak een account aan bij Amazon en start even een EC2 instance? Dan heb je gewoon even een andere Windows PC tot je beschikking en het eerste jaar mag je gratis van 1 micro instance gebruik maken :) Dus het kost je ook niets ;)

http://aws.amazon.com/ec2/

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je kan beter een VM maken die je lokaal op je systeem draait, via bijvoorbeeld VirtualBox (is gratis :)). Je installeert het OS, draait de updates om 'm op 't niveau te krijgen van je server en gaat dan verder kijken naar welke fixes je moet hebben voor je losse hotfix.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Van welke update zoek je deze?

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54

A Soldiers manual and a pair of boots.

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Deze is blijkbaar al vervangen door KB2647170 en kan los geinstalleerd worden.
http://technet.microsoft....ecurity/bulletin/ms12-017

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Pagina: 1