Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Facebook App] Posten als app, niet als gebruiker

Pagina: 1
Acties:

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-11 09:57
Ik weet (wederom) niet of dit het juiste topic is, maar zo niet, dan merk ik dat vanzelf wel.

Het gaat om het volgende: Ik bouw websites voor verschillende klanten en vaak willen ze een koppeling hebben met Facebook. Mijn sites hebben vaak Wordpress als basis en er zijn genoeg plugins om Facebook koppelingen te maken.

Tegenwoordig moet je hier een Facebook app voor maken. Dat is (na een tijdje ploeteren en zoeken) ook gelukt. Echter, de eerste testsite post netjes de data naar een groep toe, maar altijd onder mijn eigen naam. Terwijl ik eigenlijk wil dat het uit naam van de website/app gaat.

Wie weet of dit uberhaubt mogelijk is?

Heb al gezocht op de developer site van Facebook en op internet de juiste sites geraadpleegd, maar nergens staat de vraag (en dus ook niet het antwoord) op wat ik zoek.

Het is de laatste stap voor een perfecte integratie!

Het uiteindelijk doel: Klant maakt nieuwe pagina en/of blogpost en deze komt automatisch ook op Facebook te staan. Dit gebeurt nu als zijn naam prive (logisch, want hij moet de app authoriseren, toch?), maar zou dit graag als app/website hebben.

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 23:08
Ik denk dat je niet als 'app' wilt posten, maar als 'page'. Is dat niet het probleem?

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-11 09:57
Hmmm, voor het huidige project is er geen page. Maar als dat DE oplossing zou zijn, zou ik daar graag in meegaan.

Kan echter niet vinden waar dat dan in te stellen is....

• Pizzalucht
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:08

Pizzalucht

Snotneus.

Volgens mij moet je connecten met je Facebook account, dan je pagina's ophalen, en dan een access token vragen voor die pagina. Weet niet of die functionaliteit in een bestaande plugin zit.

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik neem aan dat de bedrijven in kwestie een eigen Facebook account hebben waaronder de uiteindelijke apps gehost gaan worden?

Facebook neem in dat soort gevallen altijd de naam over van de App developer in kwestie. Dus wat je het beste kan doen is een account aanmaken namens het bedrijf, daaronder de app aanmaken + bijbehorende settings. En dan zie dat alle posts via je app netjes vermeld worden onder de bedrijfs naam of app.

Dit wil je trouwens sowieso, want als jij ineens besluit je facebook account te sluiten, worden alle apps ook weggegooid.

[ Voor 12% gewijzigd door Laurens-R op 14-06-2013 14:40 ]