Toon posts:

Full Tower Case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen

Ik zit momenteel met een ThermalTake Shark case waar ik heel tevreden over ben. Nu ik een nieuw systeem ineen ga flansen, zoek ik een nieuwe Full Tower behuizing die stevig is (dus geen plastiek) en net iets moderner binnenin dan mijn Shark. (Bijvoorbeeld: cable management, USB 3.0, ...)
Wat ik zoek in een case:
- Full tower case
- Deurtje vooraan (geen plastiek!)
- Afsluitbaar (sleutel), liefst langs opzij + deur vooraan.
- Een venster langs de zijkant is een pluspunt.
- Geen standaard doos, het oog wil ook wat ...

Ik weet dat je over smaak niet kan discussieren, maar misschien zetten jullie me wel op weg. Heb je toevallig een case in gedachten als je dit leest? Laat het me weten, het wordt absoluut geappreciërd!

Alvast bedankt!

Groetjes

Lord_Arminas 8)

• MitchelDZ
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-07-2025
Wellicht kan je wat voorbeelden geven over wat je smaak is. Het hoeft dan niets te maken hebben met je functionele voorkeuren, gewoon wat voor stijl je zoekt.

[ Voor 3% gewijzigd door MitchelDZ op 14-06-2013 11:19 ]

i5 3570K @4.2Ghz, Zalman CNPS9900 MAX (Blue led), MSI Z77A-G45, Gainward GTx 1080 GLH, G.Skill Sniper F3-1866C9D-16GSR, Corsair AX860, 2xSamsung 840 EVO 120GB Raid-0, Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001-2TB, Fractal Design Define R4 Pearl Black

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:27

ChillPascal

In the end...

Denk dat er weinig cases zijn die exact aan je eisen/wensen voldoen.
Wellicht dat deze dicht in de buurt komt, maar zoals bovenstaande al zei. Als je een voorbeeld kan geven wat jou smaak is. Zoek je wat wilds/agressiefs of juist simpel en strak.
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagemedium/1314691533.jpeg

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk zoek ik naar een iets minder alledaagse case, er mogen wat designelementen aanzitten. De Thermaltake Armour REVO snow edition bijvoorbeeld vind ik een mooie case, maar dat heeft niet echt de elementen die ik zoek ... Het breath lightning effect van het logo is een leuke plus alsook de kleur.
Afrondingen en golvende lijnen (bvb de voorkant van de ThermalTake Soprano) vind ik vaak ook leuk ... De meeste kasten zijn vaak echt vierkante dozen ... :|